خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«زادبوم» پس از 9 سال اکران می شود

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی «زادبوم» ساخته ابوالحسن داوودی پس از 9 سال در گروه سینمایی زندگی اکران خواهد شد.

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا، درباره تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش در جلسه امروز(دوشنبه) گفت: قرارداد فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی در گروه زندگی پس از فیلم سینمایی «دو عروس» به کارگردانی داود موثقی ثبت شد که پس از شب های قدر نمایش خود را آغاز خواهد کرد.
وی افزود: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «مسلخ» ساخته اصغر نصیری در گروه ماندانا به جای فیلم «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده ثبت شد.
سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین از نمایش فیلم «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله در گروه سینمایی استقلال، پس از شب‌های قدر خبر داد و گفت: قرارداد فیلم سینمایی «سار و آیدا» به کارگردانی مازیا میری در گروه آزادی به جای فیلم «زیر سقف دودی» ساخته پوران درخشنده نیز ثبت شد.
به گزارش ایرنا، با توجه به فرار رسیدن شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) فردا( سه شنبه) سینماها از ساعت 19 تعطیل و روز چهارشنبه (24 خرداد) سینماهای سراسر کشور به طور کامل تعطیل می‌شود.
همچنین روز پنجشنبه 25 خرداد ماه از ساعت 19 سینماها تعطیل و روز جمعه 26 خرداد ماه سینماها به طور کامل تعطیل می‌شود.
از شنبه 27 خرداد ماه نیز سینماهای سراسر کشور باز است و فیلم‌ها به نمایش در می آید.
فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن داوودی و نویسندگی فرید مصطفوی محصول سال ۱۳۸۷ است که سال گذشته پس از هشت سال توقیف مجوز نمایش گرفت.
داستان فیلم درباره ارتباط شخصیت اصلی با زادگاه، خانواده و هویت گمشده‌اش در شرایط اجتماعی است که فاصله بین انسان‌ها زیاد شده‌ است. این طرح با الهام از پژوهشی علمی که نشان می‌دهد لاکپشت‌های جزایر ایران پس از ۳۰ سال مهاجرت دوباره به زادگاهشان بر می‌گردند، به نگارش در آمده است.
عزت‌الله انتظامی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، پگاه آهنگرانی، بهرام رادان، مهدی سلوکی در کنار رناته بیلیب‌ترو، اولریکه کارگوس و هنده کلاین سه بازیگر خارجی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا