خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرزند شهید بهشتی: حصر شکسته شود

مراسم افطاری روزنامه مستقل با حضور جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و چند نماینده‌ی مجلس و سخنرانی علیرضا بهشتی فرزند شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، «علی نظری» سردبیر این روزنامه با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی، همچنین از آیت ا… هاشمی رفسنجانی در اولین رمضان بدون او و نیز از «هدی صابر» در ششمین سالگرد درگذشت او یاد کرد.

همچنین در این مراسم «فاطمه راکعی» شاعر، اشعاری به مناسبت تولد امام حسن مجتبی (ع) خواند.

علیرضا بهشتی، فرزند شهید بهشتی نیز در سخنانی گفت: اکنون حدود 7 سال است که چند نفر از بهترین چهره‌های این سرزمین در حصر هستند و باید وجدان‌های بیدار و آگاه نگران این سه عنصر با ارزش جامعه مدنی باشند. باید حصر محصورین ما خاتمه یابد تا ما بتوانیم حرکت در جهت وفاق ملی را از سوی دست اندکاران باور کنیم و روند وفاق ملی شتاب گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شما بهتر همانجا که تا به حال بودی بمونی و از فتنه‌گرها حمایت نکنی. این بویی هم که بعد از انتخابات استشمام می‌کنی بوی کباب نیست

    2
    8
    1. علی نام بی علی مرام
      برو مراتم علی با منتقد و مخالف رو بخون و شیعه او شو نه شیعه ضد او
      البته خشونت مرام همه تندروها است

      1. جناب اميرعلي، غصه اينها را نخوريد، که اينها نيش عقرب است. لَيْسَ عَلَى الْأَعْمَى حَرَجٌ ، وَلَا عَلَى الْمَرِيضِ حَرَجٌ (و بنده اضافه ميکنم) ولا علي المجنون حرج.

        1
        1
      2. البته که فتنه گر ها بویی از شیعه و عدل علی نبرده اند، دشمن فتنه دوست و فتنه پرست من!

    2. به به. چقدر متفکرانه . چقدر دلواپسانه و چقدر با اطلاعات ، چه قدر به روز و جدید؟؟؟!!!! چقدر با دلیل و استدلال؟؟؟؟؟!!!!علی !!!!

      3
      1
    3. دکتر بهشتی در انتخابات دو دوره قبل ریاست جمهوری هم پیش بینی کردند که حتی با انتخاب مجدد رئیس جمهور آن دوره به فرض وقوع، ایشان در مقابل نظام قرار می گیرد که رد نظر رهبری درباره مشایی، تعطیلی حضور در ریاست جمهوری به مدت بیشتر از ده روز بخاطر مخالفت با نظر رهبری در مورد ادامه کار وزیر اطلاعات و بالاخره ثبت نام در انتخابات 96 بر خلاف نظر رهبری و رد صلاحیت آقای احمدی نژاد در این انتخابات دقت و علم دکتر بهشتی را نشان داد. باشد که جوانترها مثل علی آقا فعلا از امثال این بزرگان کسب علم و اطلاعات بفرمایند.

      1. عمه خانوم پدر من هم که فقط اخبار 20:30 رو دنبال می کنه، انحراف محمود احمدی نژاد و نگاه نجس دکترینهای افساد طلب و فتنه گرهای بز رو در مقابل خط جمهوری اسلامی می دونست، دکتر دکتر میکنه مثلا این یارو چه مالی باشه!
        شما دوغتو بنوووووش

  2. زنده باد علیرضا بهشتی فرزند برومند شهید مظلوم دکتر بهشتی اندیشمند، مطلب ایشان بعنوان حصر شکسته شود مطلب بسیار بجا و مفیدی است؟ امیدواریم مسولین امر رسیدگی نمایند؟خواسته اکثریت جامع و مردم ایران شکست حصر ان عزیزان است

    7
    3
    1. شما تفکرتون بحدی نجاستش عالم رو برداشته که اگر خودتون رو مثل صحابه راشد به پیامبر(ص) هم لینک کنید، در هر صورت محکوم به حل شدن تو تفکر ناب جمهوری اسلامی هستید!
      درخواست قشر فتنه گر وجشی خود رآی ضد نظام بله درسته، ولی درخواست مردمان صلح طلب و مردم سالار و مدرن اکثریت کشور که پس از انتخاباتها مثل زامبی به جون اصل نظامی که خون براش دادند نمی افتند، محاکمه و حتما اعدام سران در کیف و ناز و نعمت حصر و سران آزاد شدشونه!!!!
      ایکاش من رو هم مثل این چند منافق عنود حصر می کردند! بالاخره ما هم برای این انقلاب حرکتی زدیم و از سفره انقلاب باید سهمی برداریم!!! ذخیره ام من ، داداش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا