خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاردار غیرمقیم ایران در لندن

پایگاه خبری انصاف: محمد حسن حبیب الله زاده کاردار غیرمقیم جمهوری اسلامی ایران در انگلیس عصرپنجشنبه به منظور بازدید از اماکن و ساختمان های دیپلماتیک کشورمان در لندن و دیدار و گفت و گو با مقامات وزارت خارجه انگلیس، وارد لندن شد.

به گزارش ایرنا، کاردار کشورمان قرار بود صبح امروز وارد لندن شود که به دلیل مه گرفتگی دو روز اخیر در پایتخت انگلیس و ایجاد اختلال و تاخیر در پروازهای ورودی و خروجی، پرواز وی از استانبول به لندن، بعدازظهر امروز و با بیش از سه ساعت تاخیر در فرودگاه هیترو به زمین نشست.

آقای حبیب الله زاده بلافاصله پس از ورود به لندن، عازم کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در منطقه کنزینگتون شد تا از نزدیک نحوه ارائه خدمات کنسولی به هموطنان مقیم این کشور را بررسی کند.

وی همچنین از دیگر اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران از جمله ساختمان اصلی سفارت در لندن بازدید می کند.

این نخستین سفر کاردار غیرمقیم کشورمان به انگلیس پس از انتصاب به این سمت در تاریخ 20 آبان (11 نوامبر) محسوب می شود.

دیدار با بن والاس رییس گروه همه حزبی ایران در پارلمان انگلیس (گروه دوستی پارلمانی) و ملاقات با مقامات سفارت عمان (به عنوان حافظ منافع ایران در انگلیس) از دیگر برنامه های امروز آقای حبیب الله زاده در انگلیس است.

وی روز جمعه نیز با مقامات وزارت خارجه انگلیس، از جمله ˈآجی شارماˈ کاردار غیرمقیم این کشور در ایران، دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

کاردار غیرمقیم ایران جمعه شب لندن را ترک می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا