خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اختلاف ۹ هزار نفری در آمار استخدام های شهرداری تهران

به گزارش ایلنا، سید جعفر تشکری هاشمی، معاون توسعه منابع انسانی شهردای تهران در جلسه شورای شهر تهران گزاشی در مورد میزان استخدام های شهرداری تهران در این ۱۲ سال ارائه کرد و گفت: آمار شاغلین در شهرداری در سال ۸۶ ، ۵۴ هزار نفر و در سال ۹۶ ، ۵۵ هزار نفر است، یعنی در طول این ۱۰ سال فقط ۱۰۱۹ نفر به استخدام شهرداری درآمده‌اند.

او با اشاره به شبهاتی که در مورد استخدام‌های مترو وجود دارد، گفت:‌ برخلاف نظرات موجود جذب نیرو فقط بر اساس استانداردها و اصول علمی صورت گرفته است.

حافظی در واکنش به گزارش منابع انسانی شهرداری تصریح کرد: آدرس غلط به مردم ندهید صحبت‌های شما با گزارشات سازمان بازرسی تناقض دارد آمارهای اعلام شده نیاز به راستی آزمایی دارد و سازمان بازرسی اعلام کرده پاسخ‌ها قابل قبول نیست. بر اساس گزارش سازمان بازرسی ۹ هزار نفر اختلاف بین آمار نیروی انسانی در گزارش شهرداری و سازمان بازرسی وجود دارد.

او با اشاره به کمبود واگن‌های مترو تصریح کرد: شهرداری ۶۰۰ واگن از برنامه عقب است و این مساله ارتباطی با بحث بودجه ندارد.

محسن سالاری نیز در واکنش به این گزارش تصریح کرد: بر اساس گزارش شهرداری فقط ۲ درصد افزایش در تعداد پرسنل شهرداری صورت گرفته است. این افزایش ۲ درصدی با واقعیت‌های موجود تطابق ندارد. اسامی پرسنل شهرداری که تغییر وضعیت داده شده‌اند و ۵۰ هزار نفری که استخدام شده‌اند باید اعلام شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا