خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش شخصیت نزدیک خاتمی به اظهارات تیلرسون: تشکر!

«سیدمحمدعلی ابطحی» عضو ارشد حزب اصلاح طلب «مجمع روحانیون مبارز» و از شخصیت‌های نزدیک به «سیدمحمد خاتمی» در واکنش به اظهارات «رکس تیلرسون» وزیر خارجه‌ی آمریکا [لینک] نوشت:

از آقای تیلرسون وزیر خارجه آمریکا باید تشکر کرد. امروز گفته است که در فکر تغییر رژیم ایران هستند. حالا دیگر همه دنیا می‌دانند ایرانی‌ها در مقابل تهدید خارجی‌ها وحدت بی‌نظیری پیدا می‌کنند. این وحدت نیاز کشورماست که حرفهای تیلرسون می تواند به آن کمک کند. همه معترضان ومخالفان ومنتقدان ومعارضان جمهوری اسلامی در داخل ایران هم در این غیرتِ خارجی ستیزی شریک هستند. اصلاح طلبان و اصولگرایان ومردم در موضوع ایستادگی در برابر خارجی ها اتفاق نظر دارند.دعواها و اختلاف نظراتمان همه در داخل است. ایرانی ها یک تارموی آیه الله خامنه ای را به همه دخالت های خارجی برانداز نمی فروشند. دلال ها دوباره جیب ترامپ را خالی نکنند.در ایران هیچکس وجود ندارد که با آمریکا برای تغییر رژیم کمک کند.

خبرگزاری آلمانی: «واکنش تند ایران به حمایت آمریکا از تغییر مسالمت‌آمیز رژیم»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به عنوان یک شهروند اصلاح طلب و یک منتقد، مخالف سرسخت هرگونه دخالت دولتهای خارجی در مسائل داخل کشور هستم. به اظهارات تیلرسون هم وقعی نباید نهاد، اون نیروهای مورد نظر او که منافقان و سلطنت طلبان هستند هیچ جایگاهی در میان قاطبه مردم ندارند. دولت ترامپ هم خود در حال سقوطه، در جایگاهی نیست که نسخه سقوط برای دیگران بپیچه.

    17
    4
  2. بله باید در مقابل بیگانه ای که تهدید میکنه اینگونه مشت گره کرده و صورت عبوس نشون داد ولی نه از زبان و قلم ابطحی…!
    من این شخص و امثال این شخص رو وهن سید محمد خاتمی میدونم ! به دلایل مختلف ! انصاف بارها از این شخص انتقاد کردم ولی منعکس نکردی! چراشو نمیدونم

    10
    3
    1. جناب شهروند ، شما استدلال کنید و بحث اقناعی کنید که وهن جناب عالی از کجا سرچشمه میگرد ، در غیر این صورت برای من نوعی ، نظر شما پشیزی ارزش ندارد.

      9
      4
      1. دوست من سابقه ایشون در افراط و تفریط و عدم تعادل به اندازه کافی روشن است … این فرد به جهت عدم پختگی که لازمه یک سیاستمدار و سیاست پیشه است بارها مواضع ناهمگون و متناقض گرفته و در زمان های مختلف مثلا دوران ریاست دفتر خاتمی همچنین اتفاقات 88 اشتباهات زیادی داشت … ! سباستمداری که توان تحمل سوال و جواب بازجو رو ندارد اشتباه می کنه که زمینه درگیری و اختلاف ها رو بقول خودش فراهم کنه و با بی شرمی شخصیتی مثل میرحسین رو هندوانه سربسته بداند و بنامد و خیلی چیزهای دیگر که شرح مبسوطی می طلبد… مثل کودکان از جلسات خصوصی عکس دزدکی گرفتن و بیرون دادن شایسته همنشینان خاتمی نیست

        11
        6
  3. شهروند،آخه نشون دادن صورت عبوس ومشت گره کرده به مرض ورزیهای امریکا هم باید با زبان وقلم خاصی بیان شود که شما خوشتون بیاد ؟ کینه توزی تا کی وتا کجا؟ کی باید دست از سر این خودی ونا خودیهای بی اساس بردارید؟

    6
    3
  4. من با احترام به نظر همه دوستان معتقدم نظر جناب شهروند به صواب نزديك تر است، اگرچه شخصيت جناب ابطحى هم برايمان قابل احترام است ، خصوصاً از جهت دوستى و همنشينى با سيد محمد خاتمى و همچنين هزينه قابل توجهى كه بعد از انتخابات سال ٨٨ پرداختند. در عين حال معتقدم اعترافات ناصواب ايشان بيش از هر چيزى براى جامعه اصلاح طلب و حتى خودشان هزينه ساز بود. از كسى مثل او كه فرزند مرحوم ابطحى خراسانى و خواهرزاده شهيد هاشمى نژاد است هيچگاه انتظار نمى رفت كه …. بگذريم، در مورد سخنان ايشان هم بايد گفت: ايشان توضيح واضحات داده اند، ايرانيان از قديم الايام چنين بوده اند و خواهند بود اما به كار بردن چنين تعابيرى در باره آيه الله خامنه اى ، آنهم از قول همه ايرانيان كاملاً نابجا و ناپسند است و مضافاً به اينكه بوى تملق از آن استشمام ميشود.من از ايشان صميمانه عذرخواهى ميكنم و ابراز تعجب كه چرا محل نزاع را درست تشخيص نداده اند ؟! مگر آن مردك سخنى از شخص آيه الله خامنه اى و تغيير ايشان به ميان آورده كه جنابعالى چنين نتيجه گرفته ايد ؟! مدعاى آنها تغيير نظام است نه شخص !

    12
    1
  5. باید دید اگر ما رو در وضعیت ایشون قرار میدادند، چه میکردیم. حرف زدن آسونه. اون اظهارات و مشابه اون هم طبق استفتائی که از برخی مراجع در همان زمان هم به عمل اومد، اعتبار شرعی و قانونی نداره و قاعدتا هر عاقلی هم این رو فهمیده.

    4
    3
    1. يعنى چى اگر ما جاى ايشون بوديم ؟! خدا اونروز رو نياره كه ما جاى اينها باشيم، تصور كنيداين موضوع بنحو ديگرى اتفاق بيفته مثلاً خداى ناكرده دو تن از مقامات بلند پايه ما رو يه جريان مخالف يا دولت متخاصم بدزدند اونوقت بيا و درستش كن ، به هزار و يك گناه كرده و نكرده اعتراف كنند آبروئى برامون باقى مى مونه ؟! كسانى كه چنين مسؤليتهائى رو دارند نبايد اينقدر شُل يا ترسو باشند كه با يه تشر يا … خودشونو ببازند ! بگذريم ، ايشون معاون رئيس جمهور، عضو مجمع روحانيون مبارز و … بوده نبايد به اندازه يه پيرمرد هفتاد ساله – بهزاد نبوى – تحمل داشته باشه ؟! در ميان اونهمه اصلاح طلب كه در جريان ٨٨ دستگير شدند فقط اين دو نفر- ابطحى و عطريانفر- بايد ببرند ؟! كدوم عقل سليمى مى پذيره كه چنين اشخاصى رو تحت فشار گذاشته باشند ؟!!

      3
      1
      1. فانوس خیال
        حرفهاتون تا حد زیادی منطقیه بجز جمله آخر که در جمله قبل همون هم نقض کردید خودتون.
        بعلاوه خب یه مسئول چرا باید فکر کنه با دشمن طرفه و آمادگی اینکه مثل دشمن باهاش برخورد شه داشته باشه ؟ این از دگم و متعصب بودن طرف مقابله.

        2
        1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا