خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور احمدی نژاد: آنها مردم نبودند شعبان بی مخ بودند!

مشاور محمود احمدی نژاد چند روز پس از اعتراض چند روز پیش به او در بهشت زهرا که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای پیدا کرد، می‌گوید: چند نفر مزدبگیر ماموریت یافته‌اند تا در هر جا که دکتر احمدی نژاد حضور پیدا می کند، شعارهای بی‌محتوا بدهند و از آن فیلم بگیرند تا آن را به نام مردم رقم بزنند.

به گزارش انصاف نیوز، «علی اکبر جوانفکر» با بیان این که «حضور بی دغدغه او در کنار مردم و همراهی و همصدایی با آنان، مانند خاری در گلوی کسانی است که از سایه خویش هم واهمه دارند. تصمیم گرفته اند با توسل به همان حربه سوخته، چنین وانمود سازند که مردم به او پشت کرده اند»، می گوید: «شعبان جعفری‌های این روزگار مراقب رفتار خود باشند زیرا مردم اجازه عرض اندام به آنها نخواهند داد».

شعبان جعفری، معروف به شعبان بی مخ از عوامل میدانی کودتای 28 مرداد 1332 بود.

آقای جوانفکر در یادداشتی که بعدازظهر جمعه در تلگرام منتشر کرده، با گلایه از حرف‌هایی که درباره‌ی احمدی نژاد و دولت او زده می‌شود، نوشت: «آن مرد قرار نیست باز هم ساکت بماند. از این پس ، او با منطق قوی و زبان گویا و رسای خویش، روشنگری خواهد کرد و آنها می دانند که روزگار سختی را پیش رو خواهند داشت. پیشبرد و تکمیل چرخه وابستگی و وادادگی، مستلزم خالی کردن همه عرصه ها از وجود آن مرد است. او در هیچ جا نباید باشد و اصلا نباید دیده و شنیده شود. با تبلیغات می خواهند او را حذف شده از عرصه سیاست وانمود سازند و آرزوی خود را تحقق یافته احساس کنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به به جدی؟جدی؟جدی؟حالادیگه شعبان بی مخ شدند ؟این شعبان بی مخ ها بزعم شما همانان نبودند که برای پدیده هزاره سوم یقه می دراندند؟تصور میکردید همیشه راکبید؟نه جناب سرنارا از سرگشادش نزن وخودرا مضحکه نکن انانیکه مقتدایتان خس وخاشاک می خواندحالا به شما پوزخند می زنند………

    10
    2
  2. آن مرد، دم عيسوى كه سهل است اگر عصاى موسوى هم داشته باشد ديگر نخواهد توانست در برابر اراذل و اوباش محترمى كه خود پروريده است عرض اندام كند، برويد سپاسگزار كسى باشيد كه سركشى او را به روى مبارك نياورده است !

    15
    2
  3. اقای جوان فکرعزیز؟یقینا بدان دکتر احمدی نژاد و امثالهم برای همیشه از سیاست و ریاست های کشور حذف شده؟گویامطمعنا شعار همراهی و همصدایی مردم در کنار احمدی نژاد تمام شده مردم ان دوران سیاه وتاریک 8ساله رافراموش نخواهندکرد!!

    10
    2
  4. گهی پشت به زین و گهی زین به پشت و همچنین( بـاش تــا صـبـح دولـتـت بـدمـد / کـایـن هـنـوز از نـتــایـج سـحر است)

    9
    2
  5. هر سیاست مداری هم موافق دارد و هم مخالف ، مهم اینست که مخالفان چگونه نظرشان را بیان کنند ، با اردوکشی خیابانی و توهین یا با نقد کارشناسی و منصفانه .

    1. اردوکشی خیابانی همان تظاهراته که سالی چندبار اون وری هم انجام میشه مثل 22 بهمن. چرااسم جدید میگذارید؟

  6. شعبان بی مخها دشمن حق گو و حقیقت جویی چون میر در حصر هستنن و كاری با معجزه هزاره سوم ندارن. اقای جوانفكر دنبال این نباشید كه از نمد آزادی و آزادگی كلاهی برای سر بیكلا احمدی نژاد ببافید

    1. خیر جدیدا این فردی که نامش را برده اید رفتارهایش را منبعث از بنوعی تقلید از ……اعلام کرده …به ویدیو سیا واستقبال وزیارت خانه مرحوم مصدق بعداز کودتا توجه کرده اید؟

      1. خیر جدیدا این فردی که نامش را برده اید رفتارهایش را منبعث از بنوعی تقلید از ……اعلام کرده …به ویدیو سیا واستقبال وزیارت خانه مرحوم مصدق بعداز کودتا توجه کرده اید؟البته چه سود؟زمانیکه اواخر عمرش شاه به عیادش امده بود گفت این روباه مکار اخرین تیرش را بمن زد

  7. ایشون (جوانفکر) ظاهرا نمیدونه که عزیزان اقای احمدی نژاد که ایشون هم عزیز اونها بود، اونو رد صلاحیت کردند نه کسانی که سعی میکنه با حمله به اونها دل اون عزیزان رو به دست بیاره.(شاید هم چون خیلی خوب میدونه به اینها بجای اونها حمله میکنه)

  8. نمی شه این افراد رو لزوماً «مزدبگیر» قلمداد کرد. مشکل از تفکّریه که یک انسان رو به مقام الوهیت می رسونه و خلاف نظر او رفتار کردن رو گناه و شرک می دونه!

  9. بهرحال احمدی نژاد وگروه اوبعنوان یک طرزفکرباید ازادباشن فعالیت سیاسی بکنن وتخلفات احتمالی انها فقطباید دردادگاه صالحه رسیگی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا