خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی محکومیت احضار فله‌ای دستیاران تخصصی پاتولوژی

هيات بورد پاتولوژى، مديران گروه‌هاى پاتولوژى سراسر كشور و هيات مديره انجمن پاتولوژی پس از گردهمایی فوق العاده خود طی بیانیه‌ای اقدامات وزارت بهداشت در آنچه «تهدیدها و احضارهای گسترده دستیاران تخصصی پاتولوژی کشور به علت اعتراضات صنفی» خوانده‌اند را محکوم کردند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن کامل بیانیه در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحيم
با اهداء سلام حضور اعضاء محترم جامعه پاتولوژى كشور و به خصوص دستياران رشيد و عزيزمان به اطلاع ميرسانيم كه گردهمايى به منظور تبادل نظر پيرامون مسائل كلان رشته پاتولوژى در كشور اعم از مسائل آموزشى و درمانى برگزار و مقرر گرديد اينگونه جلسات به طور منظم تداوم داشته و نتايج آن با هدف اجرايى شدن پيگيرى گردد. درحاشيه جلسه مذكور نامه هاى مربوط به دستياران پاتولوژى سراسر كشور واصل گرديد كه طى آن تصميم به عدم شركت خود را در امتحان ارتقاء به اطلاع حضار رساندند. حاضرين در جلسه ضمن درك كامل شرايط بغرنج اين عزيزان و در حمايت از فرزندان رشيد خود، ضمن تاسف بابت عدم تدبير مناسب از طرف مسئولين وزارت بهداشت در حل مسائل پيش آمده و اصرار ايشان بر اجراى آيين نامه دوره تكميلى على رغم در خواست هاى مكرر براى توقف آن ، تصميمى مبنى برعدم مشاركت در طراحى سؤالات امتحان ارتقاء دستيارى امسال اتخاذ نمودند.
به علاوه حاضرين در جلسه اقدامات انجام شده در رابطه با تهديد و احضار دستياران عزيزبه كميته هاى انضباطى و حراست بعضى از دانشگاه ها را محكوم دانسته و اين قبيل اعمال را به دور از شأن دولت تدبير و اميد و شخص رئيس جمهور محترم به عنوان منتخب ملت ميدانند و حال آنكه خواسته اين عزيزان، خواسته اى به حق بوده كه تاييد كميسيون محترم بهداشت مجلس، شورايعالى نظام پزشكى و ساير انجمن هاى علمى كشور را به همراه داشته است.
والسلام
تهران – بيست و چهارم خرداد ماه يكهزار و سيصد و نود و شش

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا