خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انگشت اتهام حسین مرعشی به یک وزیر

«حسین مرعشی» سخنگوى حزب كارگزاران و عضو هيات ریيسه‌ی شوراى عالى سياست گذارى اصلاح طلبان در تحلیل عملكرد فراكسيون اميد در انتخاب هيات رييسه‌ی مجلس شوراى اسلامى كه دو كرسى را از دست دادند، معتقد است: اشكال در بخشى از دولت است / جريان مقابل را تقويت كردند.

به گزارش انصاف نیوز، آقای مرعشی در كانال تلگرامى خود نوشت:

🔴 فراکسیون امید، خیلی خوب و صحیح عمل کرد. اشکال در بخشی از دولت است. بخشی از دولت در سال قبل که مجلس شکل گرفت، به جای اینکه فراکســیون امید را تقویت کنند جریان مقابل را تقویت کردند.

🔴 مشخصا من این مسيوولیت را متوجه آقای واعظی می‌دانم. آقای واعظی علاقه‌مند است جریان سوم در مجلس راه بیندازد. و این جریان سوم، عملا جریانی نمی‌شود جز اینکه در ائتلاف با اصولگرایان قرار مى‌گيرد و امید را تضعیف مى‌کند.

🔴 این اشــتباه سیاسی بخشــی از دولت با محوریت آقای واعظی بود که بخشی از بدنه فراکسیون امید را تحت عنوان مستقلین جدا کرد و هدیه کرد به اصولگرایان.

🔴 در بخش منشی‌ها، ریشه مشکل برمی‌گردد به یک سال تلاش دوستانی تحت عنوان مستقلین که به هیچ وجه مستقل نیستند. آنها متحدان بی قید و شرط اصولگرایان هســتند و تحت عنوان مستقلین، توانستند بخشــی از بدنه فراکسیون امید را جدا كنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شما فقط دم از آزادی میزنید وگرنه اگه یکی از خودتان به مخالفت با منافعتان برخیزد چنان منکوبش میکیند که از حیظ انتفاع ساقط شود نمونه اش خانم الهه راستگو.
    این آزادی که میگید تنها برای رسیدن به اهدافتون هس وگرنه هیچ اعتقادی به آن ندارید و همه آزادن مخالف شما نباشن و این نمونه پست ها را هم منتشر نمیکنید ولی بدانید که روزی طبل رسوایتان گوش فلک را کر میکند.
    منتظرش باشید دیر نیست آن روز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا