خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مثبت مهاجرانی به حمله موشکی سپاه

پس از حمله موشکی شب گذشته سپاه ایران به مقر فرماندهی تروریست‌ها در دیرالزور سوریه، واکنش‌های فعالان سیاسی بسیاری را به دنبال داشت. اغلب واکنش‌ها چه از سوی اصلاح طلبان و چه از طرف اصولگرایان مثبت بوده است.

به گزارش انصاف نیوز سید عطاالله مهاجرانی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به این اقدام در توئیتر نوشت: «حمله موشکى به مقر داعش در دیرالزور، فراتر از حمله به داعش و انتقام شهیدان عملیات ترور در تهران است، پیامى روشن، مقتدرانه و به هنگام به همه».

برخی دیگر از واکنش‌ها به حمله موشکی شب گذشته سپاه به این شرح است:

حمید بعیدی نژاد: «حملات موشکی به پایگاه نظامی داعش در سوریه اراده و ظرفیت ایران برای مبارزه علیه تروریسم و تهدیدات امنیتی را به تصویر کشید.»

سید عباس صالحی: «قدرت موشکی سپاه ایران «دیرالزور» را در هم کوبید. زور آمریکایی، زر سعودی و تزویر داعشی،‌صلابت علوی را بهتر خواهد شناخت»

الیاس حضرتی: «دستمریزاد به برادرانم در سپاه پاسداران براى پاسخ قاطع به دشمن تکفیرى.دشمن بداند کوچکترین تعرض به خاک ایران بى‌پاسخ نمى‌ماند.»

محسن رضایی: «این شروع انتقام از داعش بود. سیلی بزرگتر در راه است. حامیان تروریسم نیز پیام اقتدار ایران را دریافت کنند.»

حسین امیرعبداللهیان: «سپاه پاسداران به تلافی عملیات تروریستی اخیر در تهران ، مرکز فرماندهی تروریست ها در سوریه را موشک باران کرد. این فقط یک هشدار نرم بود !!!»

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام – آقای مهاجرانی تا حالا تو کدوم سوراخ بوده ؟ هر چند که سپاهه عزیز هست. از کی تا حالا سپاه از نظر این آقایون عزیز شده؟

    3
    11
    1. بی ادب تنها نه خود را داشت بد / بلکه آتش در همه آفاق زد
      ایشون از عزیز بودن هم صحبتی نکرده . از درست بودن یک اقدام حرف زده
      قطعا هم پرداختن سپاه به وظایف نظامی مورد درخواست همه است که در وصیت امام نهی هم نشده

      10
      2
    2. انزمان که تو وامثال تو در قعر نادانی بودی……ایکاش در خیل شما وامثال شما منتقدان عاقلی چون دکتر مهاجرانی بود…پاسخی به ان سراج نام هاست

  2. من الآن مطمئن شدم به فرضیه ای که مدتیه دارم و اون اینه که ایشونو خودمون فرستادیم بین اونوری ها احتمالا با اهدافی خاص و به صورت نامحسوس. دست مریزاد!

    6
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا