خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وداع با ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی + عکس

مراسم وداع با ملیکا محمدی ملی‌پوش فوتبال زنان ایران در استادیوم آزادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر ملیکا محمدی ملی‌پوش فوتبال زنان که در سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت، با حضور اهالی فوتبال و پدر  و مادر این فوتبالیست در  استادیوم فوتبال آزادی برگزار شد.

در این مراسم مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، کتایون خسرو یار مربی سابق محمدی، عادل فردوسی‌پور، جواد کاظمیان، حسین ماهینی، آندرانیک تیموریان بازیکنان سابق فوتبال ایران و همچنین تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان فوتبال بانوان حضور داشتند.

وداع با ملیکا محمدی در ورزشگاه آزادی + عکس

تاج: غم سنگینی در قلب همه ما است

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در این مراسم بیان کرد: غم سنگینی روی قلب همه اهالی فوتبال است. او علاقه  زیادی به پرچم، پیراهن و فوتبال ایران داشت و برای خود من خیلی عجیب بود. او با هزینه های خودش به ایران رفت و آمد داشت. به خانواده او تسلیت می‌گویم.

کاظمی پور: محمدی الگوی سایر ورزشکاران قرار بگیرد

مریم کاظمی‌پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای از دست دادن دختر ایران تسلیت می‌گویم. حادثه تلخی اتفاق افتاد  و منجر به از دست رفتن یکی از ارزشمندترین  بانوان ایرانی شد. اینکه او ایران را به عنوان آخرین میعادگاه خود انتخاب کرد مایه افتخار است و امیدوارم الگوی سایر ورزشکاران قرار بگیرد.

 او ادامه داد: در اولین صحبتی که با مادر ملیکا محمدی داشتم، این جمله را برای من بازگو کرد، ملیکا هر بار پیراهن تیم ملی فوتبال را می پوشید عنوان می‌کرد که انگار دارم پرواز می‌کنم و قلبم به گونه دیگری می‌تپد.

مادر ملیکا محمدی: دختر ایران به آسمان ها سفر کرد

مادر ملیکا محمدی در این مراسم بیان کرد: ملیکا سرشار از زندگی و انگیزه بود. او به عنوان دختر ما پا به زمین گذاشت و به عنوان دختر ایران به آسمان ها سفر کرد. او عاشق زندگی بود و عشق به وطن را زمزمه کرد و از کودکی به فوتبال عشق می ورزید و دغدغه بهتر شدن زندگی همنوعان خود را داشت. دیدن موفقیت‌ها و انسانی که ملیکا به آن تبدیل شده بود باعث شد که هیچ حسرتی به دل نداشته باشیم اما تنها دلتنگ دختر ایران هستیم. بهترین تعریف از ملیکا عشق است و از کودکی راه خود را پیدا کرد و مصمم راه خود را رفت. در زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم در مستطیل سبز رسالت انسانیت و عشق را تمرین کرد. همانا تنها عشق است که باعث می‌شود از رفاه و زندگی مادی عبور کند و سختی زندگی در شهری کوچک و کویری را انتخاب کند.

دختر ایران تا ابد زنده است و پرچم‌دار این مرز و بوم خواهد بود. ملیکا را در گذشته و آینده می‌بینیم. گذشته او در تمرین، درس، دانشگاه، اخلاق، انرژی و نور و لبخند بود. آینده‌اش سرافزاری و سربلندی یک ملت و زنان ایرانی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا