خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصدومیت دو محیط‌بان در درگیری با شکارچیان متخلف سفیدکوه ازنا

محیط‌بانان پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا در یک ماموریت سخت موفق به دستگيري شکارچیان متخلف و کشف و ضبط دو قبضه سلاح غیر مجاز شدند و دو نفر از محیط‌بانان در این مأموریت بشدت مصدوم شدند.

به گزارش‌ پایگاه خبری یافته (لرستان) از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان؛ یک گروه از شکارچیان متخلف که به قصد شکار حیات وحش در تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ به پناهگاه سفیدکوه ازنا وارد شده بودند قبل از هر گونه‌ تخلفی توسط محیط‌بانان دستگیر شدند.
علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان در این باره گفت؛ دو نفر شکارچی متخلف که به قصد شکار حیات وحش وارد پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا شده‌ بودند با هوشیاری محیط‌بانان خدوم این منطقه و قبل از هر گونه‌ تخلفی دستگیر و از آن‌ها دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد.
سالاروند افزود؛ متخلفین متاسفانه در مقابل محيط‌بان تمرد نموده و اقدام به درگیری با محیط‌بانان می‌کنند که در این درگیری دو نفر از محیط‌بانان توسط متخلفین با پرتاب سنگ به‌شدت دچار آسیب دیدگی می‌شوند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان ضمن تقدیر از محیط‌بانان زحمتکش و وظیفه‌شناسی پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا افزود؛ این محیط‌بانان پس از دستگیری افراد متخلف، جهت درمان به اورژانس بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفته‌اند و همچنين متخلفین نیز جهت سیر مراحل‌ قانونی تحويل مراجع قضایی شده و خوشبختانه با دستور مقام قضایی تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شدند و به طور قطع با رای قاطع مقام محترم قضایی، متنبه خواهند شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا