خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقام دیگر ادعای رسایی را تکذیب کرد

ادعای حمید رسایی مبنی بر احضار فردی به نام «ح-ف» به دادگاه بابت پرداخت 5 میلیارد تومان پول توسط بابک زنجانی به ستاد آقای روحانی در انتخابات سال 92 از سوی یک منبع موثق قضایی تکذیب شد.
به گزارش بهارنیوز، در حالی که این نماینده گروه پایداری روز گذشته در متنی با وارد آوردن اتهامی دال بر پرداخت 5 میلیارد تومان از سوی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی آقای حسن روحانی در انتخابات سال 92 مدعی شده بود در این رابطه فردی به نام «ح-ف» به دادگاه احضار شده است یک منبع قضایی این ادعا را به طور کامل تکذیب کرد و آن را عاری از صحت دانست.
این منبع قضایی به خبرنگار بهارنیوز گفت: چنین ادعایی صحت ندارد. روز گذشته نیز علی‌اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهوری ادعای رسایی را تکذیب کرده بود و عنوان داشت: «اظهارات برخی از افراد درباره اختصاص 5 میلیارد تومان از سوی بابک زنجانی به ستاد روحانی در ایام انتخابات، تنها از سوی کسانی مطرح می‎شود که از معاون اول رییس‌جمهور دولت سابق پول گرفته‌اند و می خواهند با این ترفند نگرش اذهان عمومی را تغییر دهند.» در همین حال این منبع قضایی خبر مسدود شدن سایت علی مطهری نماینده تهران در مجلس را تایید کرد و اظهار داشت: مسدود شدن سایت مذکور در پی ادعای وی مبنی بر بحث حصر و نقل قول از رئیس قوه قضائیه بوده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا