خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش سخنگوی دولت به «تحریم افطاری روحانی» توسط چند بازیگر

سخنگوی دولت درباره‌ی عدم شرکت چند بازیگر در افطاری رئیس‌جمهور گفت: ما همه تلاشمان را کریم تا مشکلات حل شود، برای بزرگ‌ شدن سفره مردم بیشتر تلاش می‌کنیم؛ واقعا اگر به ما بگویند چه کاری انجام دهیم همان کار را انجام می‌دهیم، مگر سفره مردم پارسال رنگین‌تر بود که این افراد حمایت کردند؟

به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: هیچ‌گاه دولت مدعی نیست مردم مشکل ندارند تنها چیزی که زیاد داریم مشکلات است؛ با وجود همه موفقیت‌ها و تغییر روند مثبت اذعان می‌کنیم ممردم لیاقت بیشتری دارند.

وی در ادامه گفت:‌روال ثبت سفارش و تخصیص ارز به‌طور عادی در جریان است، بر اساس سیاست جدید ارزی همه واردات کشوور از طریق ثبت سفارش انجام می‌شود و سپس توسط بانک مرکزی تامین ارز می‌شود.

نوبخت افزود: مدیریت تیم مذاکره با خود روحانی بود و در کارزار مذاکرات ظریف و همکارانش حضور داشتند؛ حتی ترامپ با همه دیوانگی فهمید مردان دیپلمات ما قوی هستند.

سخنگوی دولت همچنین درباره سؤال از رئیس‌جمهور گفت: دولت نهم و دهم را به خاطر آورید؛ سؤال از رئیس‌جمهور چه شد؟ بازهم تأکید می‌کنم این حرف‌ها نباید بین قوه مجریه و مقننه اختلاف بیندازد.

نوبخت در ادامه این نشست گفت: اروپا به جهت اینکه به ما نزدیک است اگر فعالیت نظامی ایران هسته‌ای شود بیشتر احساس ترس خواهد کرد، پایگاه‌های آمریکا این اطراف است ما کاری به آنها نداریم مگر اینکه بخواهند کاری کنند.

وی در خصوص اعتصاب کامیون‌داران نیز یادآورشد: همکاران من در وزارت راه با این عزیزان مذاکراتی داشته‌اند و قرارها در حال انجام است، دیروز ۵۵ هزار بارنامه صادر شده است.

نوبخت درباره انتقادات به رئیس‌جمهور از سوی هنرمندان و دانشجویان و عدم شرکت آنها در افطاری رئیس‌جمهور گفت: ما همه تلاشمان را کریم تا مشکلات حل شود، برای بزرگ‌ شدن سفره مردم بیشتر تلاش می‌کنیم؛ واقعا اگر به ما بگویند چه کاری انجام دهیم همان کار را انجام می‌دهیم، مگر سفره مردم پارسال رنگین‌تر بود که این افراد حمایت کردند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا