خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با یک میلیارد تومان کجای تهران می‌توان ساکن شد؟

در صورتی که نخواهید ساکن شوید و خرید خانه برای سرمایه گذاری است حدود 15 درصد مبلغ خانه از قبل رهن مستاجر و حدود 300 میلیون نیز وام مسکن قابل دریافت است که بودجه سرمایه گذاری را به رقم حدودا 1 میلیارد و 450 میلیون تومان می‌رساند.

اقتصاد آنلاین نوشت: آپارتمان هایی که در حال حاضر حدود قیمت یک میلیارد تومان دارند بیشتر در مناطق جنوبی شهر واقع شده اند و معمولا قدمت آنها بالا است و سال ساخت آنها به دهه ۸۰ برمی گردد.

در حال حاضر آپارتمان هایی که حدود قیمت  یک میلیارد تومان داشته باشند، در تهران نسبتا کم تعداد هستند. بانک مرکزی گزارش داده که میانگین قیمت مسکن تهران در بهمن امسال به حدود ۳۳ میلیون تومان رسیده است و با این شرایط در حال حاضر آپارتمان هایی که قیمت آنها به حدود یک میلیارد تومان برسد، تقریبا کم شمار هستند.

واحدهایی که حدود قیمت آنها به یک میلیارد تومان برسد بیشتر در نواحی جنوب شهر واقع شده و قدمت ساخت آنها بالا است و گاهی به دهه ۸۰ می رسد. با این حال موارد انگشت شماری آپارتمان در سطح تهران وجود دارد که قیمت زیر یک میلیارد تومان دارند که معمولا سوئیت های قدیمی در محلات جنوب شهر هستند.

البته به دلیل اینکه تقاضا برای خرید این واحدها بالا است به سرعت این واحدها فروخته می شود و به همین دلیل پیدا کردن این واحدها دشوار است.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان های یک میلیارد تومانی تهران را با استناد به آخرین فایل فروش مشاوران املاک می بینید:.

آپارتمان های یک میلیارد تومانی تهران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا