خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«به نام انقلابی‌ گری در مصونیت کامل هستند»

نماینده مردم تهران با انتقاد از رفتار افرادی که به رییس‌جمهور و نائب‌رییس مجلس گفت: ارزش‌هاى انقلابی با توهین‌هاى سخیف و زشتى که به رییس جمهور شد، هیچ نسبتى ندارد.

فاطمه سعیدى، در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به توهین عده‌ای به رییس جمهور و نائب رییس مجلس در راهپیمایی روز قدس گفت: چه شده که در روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین به رییس جمهور توهین مى‌کنند و شعار دروغ سر مى‌دهند و نایب‌رییس مجلس را هم از توهین‌ها بى‌نصیب نمى‌گذارند؟ ارزش‌هاى انقلاب با توهین‌هاى سخیف و زشتى که به رییس جمهور شد، هیچ نسبتى ندارد.

نماینده مردم تهران افزود: به اسم امام و انقلاب و رهبرى کارهایى مى‌کنند که جز هزینه براى کشور چیزى ندارد. این ها چه کسانى هستند که در مصونیت کامل به نام انقلابیگرى چنین رفتارى مى‌کنند؟ رئیس مجلس را در قم با مهر و کفش زدند، رئیس فقد مجمع تشخیص مصلحت نظام را با شعار و تندروى بدرقه کردند، با آجر به نایب رئیس مجلس در شیراز حمله کردند و حالا از پشت رایانه‌هایشان بلند شده‌اند و توهین‌هاى فضاى مجازى را فریاد مى زنند.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه این عده قلیل در دریاى ملت گم مى‌شوند، اظهار کرد: همین یک ماه پیش مردم با صداى بلند گفتند کدام تفکر را براى اداره کشور مى پسندند. اگر به عقب بازگشته بودیم همین عده که امروز خشمگین هستند مى‌خواستند عنان کشور را به دست گیرند.

این نماینده تهران با تاکید بر لزوم وخدت و انسجام ملى گفت: بر سر هر مساله‌اى عده اى دنبال منافع جناحى خودشان هستند و فرقى برایشان نمى‌کند از آبرو و اعتبار چه کسی خرج کنند.

سعیدی ادامه داد: باید ریشه‌یابى شود این افراد چگونه برنامه ریزى و سازماندهى مى‌کنند.

شعار«درود بر روحانی»درپاسخ به‌تجمع سازمان‌یافته علیه رییس‌جمهور

واکنش علی مطهری به شعارهای روز قدس علیه روحانی

«توهین به رییس جمهور خودجوش نبود»

«بیاییم اهانت کنندگان به روحانی را بشناسیم»

«به نام انقلابی‌ گری در مصونیت کامل هستند»

«اسناد سازمان یافتگی توهین‌ها در اختیار است»

نظر صريح رهبری درباره شعار دادن عليه مسوولين

«این افراد تندرو نه حزب اللهی هستند، نه ولایتمدار»

هتاکی تندروها به رییس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس

شعار علیه نایب رییس‌ مجلس در راهپیمایی روز قدس

دستور وزیر کشور برای برخورد با حاشیه سازان روز قدس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اگه خداي ناكرده رئيسي پيروز شده بود و اينچنين حركتهائي از اصلاح طلبان سر ميزد( كه البته چنين اخلاقياتي از اصلاح طلبان محال و بعيد است ) سريال فتنه دوم را نامگذاري ميكردند و بدنبال آن بازهم برخورد. يعني آنروز گفتند حرمت عاشورا شكسته شد و امروز ميگفتند حرمت روز قدس و مظلوميت فلسطين و آرزوهاي امام در باره فلسطين ضايع گرديد . از شر اينها بايد به خدا پناه برد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا