خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بیاییم اهانت کنندگان به روحانی را بشناسیم»

«حمیدرضا جلایی پور» فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی با عنوان «بیاییم اهانت کنندگان را بشناسیم» درباره‌ی اهانتی برخی به حسن روحانی رییس جمهور در سایت امتداد نوشت:

امروز کسانی که به روحانی و رئیس جمهور منتخب ایران اهانت کردند اگر چه تعدادشان کم بود ولی آنها پشتوانه دارند. بدون پشتوانه «رادیکال‌ها» در دولت موازی و پنهان همین عده معدود هم قادر نبودند که به رییس جمهور در روز وحدت قدس اهانت کنند. ولی این کار رادیکال‌ها درس آموز بود. حالا چرا؟

ما در جریان انتخابات اردیبهشت ۹۶ متوجه شدیم که دغدغه و نگرانی‌های این رادیکال‌ها برخلاف ادعای گوش «کر» کنشان نسبت به امور فرهنگی واقعا دغدغه نیست. زیرا همه دیدیم در جریان مبارزات انتخاباتی، آنها برای جمع آوری چند تا رای به «پاپولیسم وقیح اقتصادی» متوسل شدند و به دروغ گفتند ای مردم دویست و پنجاه هزار تومان یارانه می‌دهیم و بیشتر از این کارانه می‌دهیم! یا در روزهای آخر شورش را در آوردند و به خال بدن تتلو متوسل شدند. اما انتخاب مردم در انتخابات ۱۳۹۶ این رادیکال‌ها را در یک موقعیت بزنگاهی ناکام گذاشت.

امروز یا روز قدس ۱۳۹۶ هم درس آموز بود. زیرا این حمایت رادیکال‌ها از اهانت کنندگان در روز قدس نشان داد آنها واقعا دغدغه «رهایی مردم فلسطین» را ندارند. متاسفانه آنها امروز بجای حفظ وحدت به رئیس جمهوری اهانت کردند که در چهار سال گذشته سیاست‌های ضد ایرانی صهیونیست‌های اسرائیل را با سربلندی خنثی کرده‌است و مثل گذشته پاس گل به اسرائیلی‌ها نداده‌است.

این تجربه‌ها بخوبی نشان می‌دهد که صداقت و کیفیت نیروهای سیاسی را نباید از روی شعارهایشان شناخت بلکه بهترین معیار عملکرد آنها است.

شعار«درود بر روحانی»درپاسخ به‌تجمع سازمان‌یافته علیه رییس‌جمهور

واکنش علی مطهری به شعارهای روز قدس علیه روحانی

«توهین به رییس جمهور خودجوش نبود»

«بیاییم اهانت کنندگان به روحانی را بشناسیم»

«به نام انقلابی‌ گری در مصونیت کامل هستند»

«اسناد سازمان یافتگی توهین‌ها در اختیار است»

نظر صريح رهبری درباره شعار دادن عليه مسوولين

«این افراد تندرو نه حزب اللهی هستند، نه ولایتمدار»

هتاکی تندروها به رییس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس

شعار علیه نایب رییس‌ مجلس در راهپیمایی روز قدس

دستور وزیر کشور برای برخورد با حاشیه سازان روز قدس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنده به عنوان یکی از مخالفان سرسخت برنامه های اشتباه دولت در این چهارسال
    و مخالف خیلی از حرف های دوپهلو یا تفرقه افکن و …آقای روحانی
    از شعاردادن علیه آقای روحانی در روزی که باید هم دل و یکصدا باشیم اعلام برائت و تنفر دارم.
    ما هرچقدر هم که با هم مشکل و اختلاف داشته باشیم نباید وحدت و یکپارچگی مون رو از دست بدیم
    ما به دولت انتقاد کرده و خواهیم کرد. از اقدامات خوب دولت هم تقدیر کرده و خواهیم کرد.
    آقای روحانی امروز رییس جمهور همه مردم ایران است و توهین به او جایز نیست

    16
    6
  2. ظاهرا با توجه به نوع برخورد منتصبین دولت و وابستگان به اتاق فکر روحانی در مورد توهین به روحانی ، برنامه توهین کار خود روحانی است جهت مظلوم‌نمایی و فرار از کارهای نکرده.

    5
    25
    1. خب ظاهرا علی آقا ظاهرا شما با این منطق و به شکل مشابه، موافقی که برنامه عاشورای 88 و …. کار دوستان خودتون بوده برای بهره برداری !!!

  3. من یکی از کسانی هستم که با صدای بلند میگم مرگ بر ضد ولایت فقیه .مرگ بر کسی که تلاش میکنه جامعه را دو قطبی کند. روحانی رای منو پس بده . سایت شما هم با اینگونه درج کردن خبر ماهیتت رو نشون میدی . روحانی منتظر پاسخ قاطع رهبر انقلاب باشد

    5
    26
    1. رایتو به یکی دیگه دادی به روحانی میگی پس بده؟!
      طرف یه چیزی تو کوچه گم کرده بود بعد تو خونه دنبالش می گشتy می گفت آخه بیرون سرده !

      9
      1
    2. به این می گن خود رو آروم کردن در حین عصبانیت از نتیجه انتخابات به این شکل : انشاء الله که اونی که انتخاب نکردیم رو باهاش برخورد کنن! آخیش آروم شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      7
      1
  4. این اقای رستمی درزندگی اش روی برگ رای ننوشته روحانی مگر جز مرگ وتوهین به روحانی رای ونظر پس گرفتنی نیست بلکه نظروایده به دست اوردنی است ما رای داده ایم تا اندیشه مان ازدست نرود رای ما اندیشه ماست پس با رای ونظر خودهستیم در ضمن میزان همه قران است نه شخص روحانی .وما با روحانی هستیم تا با قران است روحانی یعنی اکثریت ملت فرهخته ایران

    9
    2
  5. اونی که جامعه رو دو قطبی می کنه کس دیگه ایه مردم هم می دونن و به این حرفها اهمیتی نمیدن …

    12
    2
  6. بيائيم كجا جناب جلائى پور ؟! شناسائى كنيم ؟! حواست كجاست عزيزم ؟! ملت سالهاست كه همه اينهارو مى شناسه.

    17
    1
  7. چرا ان زمان که روحانی برای مطرح کردن خود راه توهین و تهمت دیگران و تخریب هر کسی که نسبت به وی ذره ای ابهام و نقد داشت، این سنت بی فرهنگی و چاله میدانی را ترویج نمود، کسی صدایش درنیامد؟ ایا وی حق داشته هر سخنی را که می خواهد از دهان خارج کند، اما دیگران حق نداشته و ندارند؟ آن روز که ایشان اخلاق را زیر پا گذارد و با کتمان واقعیت ها در لوای محرمانه بودن، مردم را از حق انسانی آگاهی بی بهره نمود، و ان روز که هر منقدی را راننده تاکسی و لبو فروش و … خواند، باید می دانست که این اوار روزی دیگر بر سر خودش فرو می اید.

    1
    8
    1. سیاوش خان
      شما فیلم مناظره ها بویژه بخش قالیباف رو روزی دو بار صبح و شب مرور کن
      ضمنا تو پایه هم مشکل داری و باید مناظره های 88 رو تا تقویت کامل علوم چاله میدونی ببینی
      فیلم جواب با لبخند روحانی انتقادات و توهینها و … هم در مواقعی که خوابت نبرد استفاده کن
      اگه افاقه نکرد سی تی اسکن (CT scan) لازمه

  8. اگه اهانت کنندگان همه مخالفین شما بودن که به جای بیست نفر باید با میلیون ها نفر مواجه میشدید و این پروژه مطلوم نمایی با پوشش خبری شما گردانندگان به خوبی محقق شد ولی فکر نکنید همه 24 میلیون شما واسه چشم و ابروی زیباتونه نه برای مهلت دادن به اینکه ببینیم تا کجا میخواین برین و کی …. در میاد.

    1
    9
    1. محمد آقا شما که رای به رقیب دادی برا مهلت دادن به روحانی بوه که ببینبد می خواد کجا بره.؟ چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما که به روحانی رای دادیم خودمون میدونیم برا چی بوده. شما از رای ما حرف نزن. ضمنا شما هم اونجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! از جرم (طبق قانون مجلس : اهانت به روسای سه قوه) حمایت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چشم اصولگراها روشن.

  9. سایت انصاف عزیز
    اتفاقی افتاده؟؟ به شما تذکری داده شده؟؟
    از جانب خود «محمد» بوده که فقط پیامهاش بدون جواب ما به اون منتشر میشه؟؟ (یا با کلی تاخیر اگه تازه منتشر بشه)

  10. مورخ 16/12/96
    حال که اقای روحانی بر خلاف اصل 122 قانون اساسی خود را بجای پاسخگویی به ملت ، سخنگوی مردم می داند ضروری است حرف دل مردم را به گوش دولت ، مجلس و دستگاه قضایی برساند مردم فریاد می زنند چرا دولت با سیاست های غلط اقتصادی و تقسیم نا عادلانه ثروت ، بیش از چهل میلیون نفر از مردم مظلوم ایران را دچار فقر نموده ، چرا در عین حال که نیمی از ملت در فقر دست و پا می زنند دولت با بی توجهی به اوضاع اسفبار ملت ، به کارکنان خود حقوق نجومی پرداخت می کند ؟ چرا به فساد 13270 میلیارد تومان از بانک تجارت کرمان رسیدگی نمی کند؟ چرا دولت با شعار دروغین صیانت از سپرده های مردمی، ساماندهی را مطرح و بدون رعایت تشریفات قانونی به بانک فاسد رسالت و موسسه کاسپین مجوز صادر و پس از آن موسسات را غیر مجاز اعلام و قبل از صدور حکم محکمه منحله اعلام و متوقف می نماید تا سپرده گذاران را مالباخته کرده و چندین سال درخیابانها آواره نماید و پس از آن با پرداخت دهها هزار میلیارد بدون سود از پول بی صاحب بیت المال مسلمین،اصل سپرده ملت را پرداخت و دهها موسسه را با صدها شعبه ، بدون زحمت و بدون هزینه یک شبه به تصرف بانک غیر قانونی رسالت و موسسه کاسپین در می آورد؟ گیرم که مدیران موسسات متخلف بودند آیا باید جلوی تخلف را گرفته و مدیران متخلف را مجازات کرد یا با تضییع حقوق ملت و با غارت بیت المال بی صاحب مسلمین ، موسسات را به تصرف دیگری درآورد ؟ آیا این تحصیل من غیر حق نیست ؟ آیا تحصیل من غیرحق شرعاً حرام و قانوناً جرم نیست ؟ پس چرا هر 3 قوه برای تحقق یک امر حرام و مجرمانه تلاش می کنند؟ آیا انحصاری کردن هر نوع فعالیتی بموجب قانون اساسی ممنوع نیست ؟ آیا این تبیض آشکار و فساد فاحش نیست ؟ آیا بالاتر از این هم می شود به نظام ضربه زد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا