خرید تور تابستان ایران بوم گردی

این هم برداشتی از آتش به اختیار

«یدالله اسلامی» دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار مجلس در یادداشتی تلگرامی با عنوان «این هم برداشتی از آتش به اختیار» درباره‌ی اهانت چند نفره به حسن روحانی رییس جمهور در حاشیه‌ی راهپیمایی روز قدس، نوشت:

فیلم‌های توهین به رییس جمهوری در مراسم راهپیمایی قدس نشاندهنده‌ی آن است که مرزهای اخلاقی چگونه درهم شکسته می‌شود و چگونه نماینده‌ی برگزیده ملت توسط گروهی اندک مورد توهین قرار می‌گیرد. اینها نشانه‌هایی است آشکار که:

«اگر خورد زباغ رعیت ملک سیبی … برآورند مریدان درختان از بن»

این ها نشان‌های خوبی نیستند که بروز و نشان داده می‌شوند. این برای اسرائیل و دشمنان ایران بهترین بهانه است. همان گونه که ادعای موشک زدن به مواضع داعش بدون هماهنگی با شورای عالی امنیت ملی و ریاست آن هم بهانه به دست دیگران خواهد داد.

این رفتارها و کنش‌ها عملا به دوقطبی شدن در جامعه دامن می‌زند و اسباب این می‌شود که به جای پرداختن به مسائل کلان سرگرم این دوگانه سازی‌ها شویم.

در روزهای گذشته نیز شاهد بوده‌ایم که برای ملاک استقرار حاکمیت چه بیانیه‌ها که داده نشد. اینها برای کسانی که می‌خواهند نشان از گسست اجتماعی در ایران بدهند بهترین خوراک است.

دیگر زمان تک صدایی گذشته است. مردم هم نمی‌نشینند که کسی و یا کسانی به جایشان فکر کنند. درباره‌ی این رفتارها واکاوی و بررسی در بین مردم رواج یافته است.

بهتر است که حرمت رآی مردم پاس داشته شود و با این رفتار توهین آمیز برخورد قانونی و محکم و فوری صورت گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این برداشت اشتباه تحلیل گران رانتی هست که عاشق یادداشت نوشتن ها و مطرح کردن خودشان هستند در حالیکه این انقلابی نماها سالهاست که این اقدام ناشایست را انجام می دهند و برای نظام و مردم هزینه تراشی می نمایند و کسی جلودار انها نیست شعار بر علیه احمدی نژاد، سید حسن خمینی در حرم امام خمینی ،هاشمی رفسنجانی در راهپیمایی ها و علی لاریجانی در قم در ان زمانها که مبحث اتش به اختیار مطرح نشده بود باید دقت کرد از هر مطلبی برداشت غلط نکرد

    6
    5
  2. سلام
    من خودم به آقای روحانی رای نداده ام ولی با این توهین ها و فحاشی ها کاملا مخالفم . وکسانی که توهین کرده اند باید مجازات شوند

    13
  3. اقای روحانی یکبرگ از نهج البلاغه راتعریف کرد چنان بهم ریخته وپیچیده انداگر بیشتر را بخواند چه میکنند؟……..

    24
    1
  4. فتنه یعنی غبار آلود کردن فضا بگونه ایکه شناخت حق وباطل از همدیگر سخت شود !!! در سال 88 رئیس جمهور وقت از یک تریبون بخشی از مردم را خس وخاشاک نامید ومردمی که به این اهانت جواب دادند فتنه گر نامیده شدند / در حال حاضر ودر پی شکست اصولگرایان در تمامی انتخابات تهران ” مجلس / ریاست جمهوری / شورای شهر ” تنها امنیتی شدن تهران است که برای گروهی از اصولگرایان خود سر میتواند جاذبه داشته باشد لذا میطلبد که اهالی و ساکنین محترم تهران کاملا هوشمندانه رفتار نمایند واز هر گونه اقدام متقابل نسبت به این نقشه طراحی شده خودداری نمایند وبگذارند تمامی امور از مسبر قانونی خود انجام شوند وبدانند که افرادی چشم انتظار بروز هیجانات و تحرکاتی از قبیل اتفاقات سال 88 تهران هستند تا با امنیتی کردن فضای تهران طعم شیرین پیروزیهای انتخاباتی را بکام مردم تهران تلخ نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا