خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شعار«درود بر روحانی»درپاسخ به‌تجمع سازمان‌یافته علیه رییس‌جمهور

ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس، تعداد محدودی افراد سازمان دهی شده، اقدام به سر دادن شعارهایی علیه شخص رییس‌جمهور کردند.

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه شعاردهندگان قصد داشتند مردم را با خود همراه کنند اما نه تنها با استقبال عمومی همراه نشدند که حتی با واکنش مردم، ناگزیر به سکوت شدند.

مردمی که یک ماه پیش در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با بیش از 23 میلیون رای حجت الاسلام حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور خود برگزیده بودند، ابتدا با تکرار شعارهای مرسوم در روز قدس، همچون «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به این عده محدود یادآور شدند که راهپیمایی روز قدس، یک مانور وحدت در مقابل ایادی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است و نه محلی برای تسویه حساب‎های جناحی.

اما پس از آنکه جمع محدود سازماندهی شده، همچنان کوشیدند به شعارهای خود علیه رئیس جمهور ادامه دهند، مردم متقابلا با شعار «درود بر روحانی» حلقه آنها را محدود کرده و حمایتشان از دولت مستقر را نشان دادند. تکرار شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور روحانی، منجر به منزوی شدن آن بخش محدود در جمعیت امروز و سکوتشان شد.

گفتنی است در حاشیه راهپیمایی امروز علیه اسحاق جهانگیری و علی مطهری نیز شعارهای محدودی داده شده که موید سازماندهی شده بودن این تجمعات علیه این چهره‎ها بود.

شعار«درود بر روحانی»درپاسخ به‌تجمع سازمان‌یافته علیه رییس‌جمهور

واکنش علی مطهری به شعارهای روز قدس علیه روحانی

«توهین به رییس جمهور خودجوش نبود»

«بیاییم اهانت کنندگان به روحانی را بشناسیم»

«به نام انقلابی‌ گری در مصونیت کامل هستند»

«اسناد سازمان یافتگی توهین‌ها در اختیار است»

نظر صريح رهبری درباره شعار دادن عليه مسوولين

«این افراد تندرو نه حزب اللهی هستند، نه ولایتمدار»

هتاکی تندروها به رییس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس

شعار علیه نایب رییس‌ مجلس در راهپیمایی روز قدس

دستور وزیر کشور برای برخورد با حاشیه سازان روز قدس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مشت نمونه خروار است،هتاکان و توهین کنندگان به روحانی مشتی از مخالفان ایشان هستند؟جناب روحانی!حقانیت ،و بزرگواری شما روز بروز آشکار تر می گردد،با این همه هجمه و توهین و مخالفت با دیدگاههای شما،برای ما هم ثابت شده که به فرد اصلح رای داده ایم،آقای روحانی!من به عنوان یک رای دهنده به دیدگاه فکری شما،به هیچ وجه به مخالفان شما توهین و اهانت نخواهم کرد،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا