خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه دانشجویی در محکومیت هتک حرمت روحانی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای در پی هتک حرمت به «حسن روحانی» رییس جمهور در حاشیه‌ی راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: بی شک دشمنان ایران از این پس برای رسیدن به اهداف شوم خود در تفرقه افکنی میان ملت ایران به سراغ عده ای به نام سواستفاده گران کج فهم خواهند رفت. به سراغ آنهایی که توان درک بیانات رهبر انقلاب را ندارند و حالا به گمان خود، در پیروی و به گمان خود عمل به سخنان ایشان، آتش به اختیار شده اند، به رئیس جمهوری منتخب یک کشور توهین می کنند.

به گزارش انصاف نیوز، متن این بیانیه در پی می آید:

حضرت علی (ع) وقتی متوجه می شوند که یاران وی حتی به دشمنی علنی خود یعنی معاویه و سربازان وی ؛ توهین و دشنام میدهند از چنین رفتاری خشمگین شده و می فرمایند :

《 دوست ندارم که شما دشنام دهنده باشید و کاش بجای آنکه دشنامشان دهید بگویید ؛ بار خدایا خون های ما و آنها را را از ریختن نگه دار و میان ما و ایشان آشتی انداز و کسانی را که در این گمراهی هستند راهنمایی بفرما ۰ خطبه ۱۹۷ نهج البلاغه ترجمه محمد آیتی 》

دشمنان ایران در روز جهانی قدس قلبشان شاد شد. این خدمت و شاید زیباتر، این خیانت را امروز در روز جهانی قدس عده ای معدود، اما موجود، از نیروهای خودسر، نادان و خیانتکاری انجام داده اند که طعم شیرین سربلندی وحدت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ را تاب نیاوردند.

این جسارت را امروز معدودی به اصطلاح هم وطنانی انجام دادند که هیچ تعلق خاطری به این خاک و مردمانش در سر و سینه ندارند.

آنها امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس دل دشمنان ملت ایران را شاد کردند، آن هم در روزی که سی و هشت سال پای دشمنان ایران و ظالمان جهان می‌لرزید از تماشای اتحاد و همبستگی ملتی سرشار از گوناگونی اقوام و فرهنگها اما همیشه هم صدا در سربلندی سرزمینش.

امروز چشمان دشمنان ایران اشک شوق ریخت و چشمان ملت ایران خون گریست. درواقع امروز این دشمنان انقلاب و ملت ایران بودند که راه نفوذ بر این ملت نفوذناپذیر را یافتند.

بی شک دشمنان ایران از این پس برای رسیدن به اهداف شوم خود در تفرقه افکنی میان ملت ایران به سراغ عده ای به نام سواستفاده گران کج فهم خواهند رفت. به سراغ آنهایی که توان درک بیانات رهبر انقلاب را ندارند و حالا به گمان خود، در پیروی و به گمان خود عمل به سخنان ایشان، آتش به اختیار شده اند، به رئیس جمهوری منتخب یک کشور توهین می کنند.

آنها امروز نه به یک مقام سیاسی جمهوری اسلامی ایران، نه به ۲٤ میلیون رای که به وحدت ملت انقلابی ایران توهین کردند؛ آنها را باید آتش به انقلاب‌هايي نامید که دست در دست دشمن در مسیر تحقق اهداف او عمل می‌کنند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی سخنان مداخله جویانه وزیر امور خارجه آمریکا در امور ایران را محکوم كرده و از عمل تفرقه برانگیزانه عده معدودی از نافهمان و سواستفاده كنندگان از سخنان رهبر انقلاب در روز جهانی قدس اعلام انزجار می‌کند. چراکه آنها امروز با هدف ایجاد قطبی سازی در میان مردم و توهین به رای اعتماد ملت به نظام جمهوری اسلامی ایران، به رئیس جمهور منتخب ملت بی حرمتی کردند.

ما امروز از رهبر هوشیار ملت ایران می خواهیم در راستای حفظ همبستگی و وحدت ملت شریف و صبور ایران و به منظور برخورد با سواستفاده گران، اجازه کج فهمی از سخنانشان را از این آتش به انقلاب‌ها بگیرند چراکه بی شک آنها دست در دست دشمن، تلاشی نافرجام اما خطرناک در خدشه وارد کردن به همبستگی ملت ایران دارند. دوم تیرماه ۱۳۹۶

شعار«درود بر روحانی»درپاسخ به‌تجمع سازمان‌یافته علیه رییس‌جمهور

واکنش علی مطهری به شعارهای روز قدس علیه روحانی

«توهین به رییس جمهور خودجوش نبود»

«بیاییم اهانت کنندگان به روحانی را بشناسیم»

«به نام انقلابی‌ گری در مصونیت کامل هستند»

«اسناد سازمان یافتگی توهین‌ها در اختیار است»

نظر صريح رهبری درباره شعار دادن عليه مسوولين

«این افراد تندرو نه حزب اللهی هستند، نه ولایتمدار»

هتاکی تندروها به رییس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس

شعار علیه نایب رییس‌ مجلس در راهپیمایی روز قدس

دستور وزیر کشور برای برخورد با حاشیه سازان روز قدس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا