خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«توهین‌ کنندگان به رئیس‌جمهور خودسر نبودند»

علی مطهری و مصطفی کواکبیان از توهین به رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس انتقاد کرده و خواستار برخورد قوه قضاییه با توهین‌کنندگان شدند.

به گزارش ایلنا، ضیافت افطار احمد مازنی (عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) شامگاه جمعه (دوم خرداد ماه) با حضور نمایندگان مجلس، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه برگزار شد.

علی مطهری (نماینده مجلس شورای اسلامی) در این ضیافت افطار؛ با اشاره به  اهمیت وحدت در جامعه گفت: نیاز امروز جامعه ما وحدت  ملت ماست. ما امروز در شرایط خوبی بعد از انتخابات هستیم و واقعا نباید بهانه‌ای برای ایجاد تفرقه بوجود بیاید.

وی ادامه داد: ما در وضعیتی هستیم که امریکا در حال متحد کردن عرب‌ها با اسراییل علیه ایران است. در چنین شرایطی باید اتحاد خود را حفظ کنیم.

وی با انتقاد از توهین‌هایی که به رئیس‌جمهور در جریان راهپیمایی روز قدس شد، افزود: اتفاقی که در راهپیمایی روز قدس برای حسن روحانی (رئیس‌جمهور) افتاد؛ اتفاق خوبی نبود. اینگونه اتفاق‌ها علیه وحدت ملت است.

مصطفی کواکبیان، دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از رفتار برخی افراد علیه رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس گفت: من از رئیس قوه قضاییه می‌خواهم که این حرکت را محکوم و پیگیری کند زیرا طبق قانون توهین به رئیس‌جمهور جرم است.

وی ادامه داد: من اصلا قبول ندارم که افرادی که در راهپیمایی روز قدس به رئیس‌جمهور توهین کردند، خودسر بودند بلکه حتما ساماندهی شده بودند.

کواکبیان بر لزوم حفظ امنیت تجمعات قانونی تاکید کرد و افزود: باید با همکاری نمایندگان مجلس طرح امنیت اجتماعات در مجلس را به تصویب برسانیم.

وی ادامه داد: متاسفانه عموم سخنرانان روز قدس در نماز جمعه از یک جریان و جناح خاص هستند و من این مسئله را بررسی کردم و باید به این مسئله رسیدگی شود و تذکر داده شود.

کواکبیان با تاکید بر اینکه حسن روحانی با حمایت اصلاح‌طلبان رای لازم را کسب کرد، افزود: حسن روحانی (رئیس‌جمهور) وعده‌هایی به مردم دادند و امیدوارم این وعده‌ها تحقق پیدا کند. شرط اصلی تحقق این وعده‌ها شایسته‌سالاری است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه همه ما حمایت از دولت است، ادامه داد: روحانی نباید از مدیران چندسویه استفاده کند زیرا گروهی از مدیران دولت در چند سبد مختلف شانس خود را گذاشته بودند که اگر  فردی به جز روحانی رئیس‌جمهور شد، آنها کماکان بتوانند در آن دولت نیز حضور داشته باشد. اگر اصلاح‌طلبان نبودند حتما حسن روحانی رای نمی‌آورد و حداقل خواسته ما این است که در چنین شرایطی از غیراصلاح‌طلبان استفاده نکند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا