خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اشاره تاج زاده از اوین به زباله های آمل

دختر و خواهر سیدمصطفی تاج زاده پس از شش ماه توانستند با وی در زندان اوین ملاقات کنند. فخرالسادات محتشمی پور همسر تاج زاده از خوشحالی آن دو برای ملاقات با وی خبر داد.
به گزارش انصاف نیوز، محتشمی پور همچنین به نقل از تاج زاده در صفحه ی شخصی اش نوشته است:
«آیت الله عزیزالله عطاردی از آخوندهای متعهد و نورانی و خوش فکر بود که همه تلاشش نگاه داشتن دین خدا بود و من شاهد کارهای پژوهشی گران سنگش در هند و پاکستان بودم. از شنیدن خبر درگذشتش سخت متأسف شدم و این ضایعه را به خانواده و بازماندگانش تسلیت می گویم.
کتاب اقتدا به محمد نوشته کارل ارنست ترجمه دکتر قاسم کاکایی را که توسط نشر هرمس چاپ شده به ایرانیان خارج از کشور که دچار تبلیغات اسلام هراسی هستند توصیه می کنم تا شبهات احتمالی خود را برطرف کنند و از هدیه کننده این کتاب سرکار خانم ملک سپاسگزارم و حسن انتخابشان را تبریک می گویم.
مطالعه ی گفتگوی دونفره ابوالقاسم فنایی و استاد ملکیان تحت عنوان اخلاقی زیستن بدون دخالت دولت را توصیه می کنم که در اندیشه پویا شماره ۱۵ چاپ شده و باید بگویم که این دو بزرگوار یعنی جناب کاکایی و فنایی را در زندان کشف کردم و به اندیشه سترگ و نظم گفتارشان پی بردم».
به گفته ی محتشمی پور، تاج زاده گفته است: شکایت من از سیاست روز و تسنیم حتما پی گیری شود. من مشکل چاپ اراجیف در این رسانه های مکتوب و غیرمکتوب را ندارم بلکه قصدم زدودن دروغ از مشی آنهاست. سیاست روز و تسنیم باید جواب دروغ هایی که گفته اند بدهند بی کم و کاست! البته همسرجان شماره ی تلفن روزنامه را هم دادند که تماس بگیریم و پی گیری کنیم: ۸۸۰۰۷۵۷۵ صاحب امتیاز و مدیر مسئول محمد پیرعلی و صفری و سردبیر یوسف پور. انشاء الله در اولین فرصت اجابت امر همسرجان خواهم کرد. و انشاء الله وکلای گرامی نسبت به شکایت اقدام خواهند کرد.
محتشمی پور همچنین نوشته است: دست آخر یک تبریک هم به آقای روحانی گفتند (پیرو همان فرمایش قبلی که هرچه دایره اعتراضات به دولت توسط آنها زیادتر می شود یعنی که در مسیر مردم و اصلاح طلبی مستدام هستند)، در رابطه با نمایش و هیاهوی دوباره حول مساله ی زباله های آمل! یعنی همان قصه ای که ۱۶ سال پیش در دوره ی اصلاحات ناگهان اهمیت پیدا کرد و در دوره ی احمدی نژاد ناگهان اهمیتش را از دست داد و حالا دوباره در دولت اعتدال اهمیت شایان یافته است!
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا