خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منشا توهين به مقامات‌، اقدامات احمدی نژاد است

روزنامه قانون نوشت: سيدرضا اكرمي، عضو جامعه روحانيت مبارز با انتقاد از اقدام عده‎اي محدود براي توهين به رييس‌جمهور و شعار عليه مسئولان نظام و نمايندگان مردم، گفت: اقدام نابجا چند نفر محدود در روز قدس نياز به بحث و تحليل آنچناني ندارد ما در گذشته نيز شاهد بروز رفتار ناپسند اينچنيني بوديم.

اكرمي اظهار داشت: در زمان حيات مرحوم آيت ا… هاشمي نيز در راهپيمايي روز قدس و راهپيمايي بيست و دوم بهمن مشاهده‌كرديم كه عده‎اي اندك عليه ايشان شعار مي‎دادند و بعد از فوت او نيز به توهين‎هاي خود ادامه دادند ولي قياس جمعيت ميليوني حاضر در مراسم تشييع جنازه آيت ا… هاشمي با چند ده نفر كه عليه او شعار مي‎دهند، اقدام نادرستي است.

اين عضو جامعه روحانيت مبارز با انتقاد از علمكرد ضعيف تيم اطلاع رساني و تبليغاتي دولت، گفت:‌ اين مجموعه وظيفه دارد نسبت به نقدها و موضوعاتي كه در خصوص رييس جمهور مطرح مي‎شود آگاه سازي لازم را در ميان افكار عمومي انجام دهد، اما در حقيقت اين اتفاق رخ نمي‎دهد و همين ضعف موجب مي‎شود تا عده‌‎اي خودسر دست به اقدامات توهين آميز و گستاخانه بزنند.

اكرمي در ادامه افزود: از زماني كه احمدي‎نژاد در مناظره‎هاي انتخاباتي به آيت ا… هاشمي و حجت الاسلام ناطق نوري توهين كرد و بعد از آن، كسي به اتهامات و بي‎اخلاقي‌هاي مطرح شده از سوي او رسيدگي نكرد، گستاخي در جامعه به گونه‎اي باب شد تا هر بي سروپايي به خود اجازه دهد به مقامات و مسئولان نظام توهين كند.

وي با بيان اينكه انتقاد كردن يك موضوع و انتقام گرفتن موضوع ديگري است، گفت: ما بايد بدانيم توهين با تنوير فرق دارد. ما بايد به مردم انتقاد آگاهانه، مستند و از سر خيرخواهي را آموزش بدهيم. مطرح شدن موضوعات بدون ارائه راه حل به هيچ وجه نمي‎تواند براي جامعه مفيد باشد. اكرمي با بيان اينكه انتقاد بدون راه‎حل هيچ فايده‎اي ندارد، گفت: چگونه است كه بيش از يك ميليون غير ايراني در اين كشور مشغول به كار هستند ولي فرزندان اين كشور بيكار ند. اين ايراد به جوانان ما مطرح است كه آن‎ها كار نمي‎كنند يا كار آن‎ها را انجام نمي‎دهند؟ بايد به جوانان جهت دهيم و آن‎ها را به سمت كار در كارخانه‎، كارگاه و مزارع بكشانيم.

وي با بيان اينكه نبايد نقص‎ها و ضعف‎ها را بزرگ كنيم، گفت: بايد به سراغ شفاف سازي و آگاهي مردم برويم تا روزي مانند روز قدس كه شعارهاي آن بايد عليه دشمنان ما همچون رژيم آل سعود، آمريكا و اسراييل باشد به يك‌بار شعارهايي عليه خودي‎ها شنيده نشود.

عضو جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه در اتفاقات پيش آمده در روز قدس برخي علت و برخي معلول هستند، گفت: اتفاقات اينچنيني معلول فقر، جهل، بي اطلاعي و بيكاري است البته در اين ميان افرادي حضور دارند كه در زمين بيگانه بازي مي‎كنند و شعارهاي بيگانه را مطرح مي‎كنند.

اكرمي در پايان افزود: حواشي روز قدس و توهين‎هاي مطرح شده به مسئولان كشور هر چقدر كه محدود و مختص به چند شهر باشد، تلف كردن انرژي و هرز دادن نيروهاست. سال 96 سال اقتصاد مقاومتي است و انتخابات نيز تمام شد و در آينده نزديك نيز مراسم تحليف او صورت مي‎گيرد از همين رو بايد فضاي رقابت به سمت فضاي رفاقت ميل كند تا با ايجاد همدلي و وحدت در عمل، مشكلات موجود در كشور را برطرف كنند.

 انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. البته اونم میتونه عاملی باشه ولی اقدامات خود روحانی نیز در ایجاد این جو بی تاثیر نیست خود جناب رییس جمهور بیشترین توهین ها را به منتقدین خود داشته اند و در جایی که باید صبور باشند اصلا روحیه صبر در ایشان مشهود نیست چنانکه در روز دانشجو نیز شاهد عصبانیت ایشان از منتقدین دانشجو بوده ایم.
    دروغهای ایشان نیز میتواند عامل این اقدامات نابخردانه باشد. از جمله بحث سپاه:
    http://www.ensafnews.com/66142/روحانی-اقتصاد-را-به-دولتی-دادیم-که-هم-ت/

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا