خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندارتهران: اهانت به ریاست جمهوری جرم مشهود است

استاندار تهران با اشاره به تشکیل شورای تامین استان برای بررسی حادثه اهانت تعداد محدودی به رییس جمهوری در راهپیمایی روز قدس گفت: بر اساس اعلام و تاکید تمامی مراجع و دستگاههای مسئول اهانت به رئیس جمهوری جرم مشهود است و باید با عوامل این حادثه برخورد قاطع و قانونی شود.

سید حسین هاشمی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جلسه شورای تامین استان تهران که با حضور تمامی اعضا برگزار شد ضمن تقدیر از مردم برای حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس از عوامل اجرایی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آئین جهانی تقدیر به عمل آمد.
وی اظهار کرد: در این جلسه ابعاد حادثه روز قدس (اهانت به رئیس جمهوری توسط جمعی محدود) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نکته حائز اهمیت این بود که همه نهادهای مسئول اهانت به رئیس جمهوری را جرم مشهود دانسته و بر برخورد قاطع با مسببین این حادثه تاکید داشتند.
استاندار تهران با اشاره به اینکه کار کارشناسی برای شناسایی عوامل و روشن شدن ابعاد دقیق این ماجرا در حال انجام است گفت: همه اعضای شورای تامین استان تهران موظف شدند که اطلاعات دقیق مربوط به این حادثه را با هدف برخورد قاطع و قانونی با این قبیل از اقدامات خودسرانه و همچنین مجازات عاملین آن ارائه کند.
وی با بیان اینکه این اقدام نابخردانه در راستای منافع دشمنان اسلام و رژیم صهیونستی انجام شد تصریح کرد: متاسفانه اقدام نابخردانه و خودسرانه این جمع محدود در روز گذشته موجب شد انعکاس عظمت و شکوه حماسه مردم در آئین روز جهانی قدس در رسانه های خارجی تحت الشعاع قرار گیرد.
استاندار تهران تاکید کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص ابعاد این حادثه و شناسایی مسببان آن پس از تکمیل مراحل کارشناسی در أسرع وقت جهت اطلاع عموم مردم شریف ایران اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس جمع محدودی اقدام به سردادن شعارهایی علیه رئیس جمهوری کردند.
انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا