خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«این واژه [خودسر] انحرافی است»

مشاور رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ‘ خودسر’ یک واژه انحرافی است و حملات اینچنینی به آقایان هاشمی و روحانی سازماندهی شده بوده است.

غلامعلی رجایی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دادگاه افرادی که در روز قدس به رییس جمهور توهین کردند باید علنی باشد. امروز به میمنت فضای مجازی تصاویر توهین کنندگان در دسترس است و دستگیری متهمین کار سختی نیست.

وی ادامه داد: هر چند حمله به رییس جمهور اقدام تازه ای نیست و این کار درباره اقای هاشمی و رییس دولت اصلاحات نیز به وقوع پیوسته است. ولی چون هنوز حکم رییس جمهور تنفیذ نشده این قضیه حساس تر است چرا که دهن کجی آشکار به رای مردم تلقی می شود.

رجایی اظهار کرد: چطور ممکن است شخصی که صلاحیت او مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است ‘ آخوند انگلیسی’ یا ‘ منافق’ باشد؟ مهاجمین شکست خوردگانی هستند که می خواهند آقای روحانی را عصبانی کنند تا سخنان تندی بر زبان بیاورد.

رجایی افزود: این افراد قطعا سازماندهی شده بوده اند و نیروی خودسر یک واژه انحرافی است. نیروی خودسر چطور از محل ورود رییس جمهور به راهپیمایی مطلع شده و چطور به خود جرات داده به رییس جمهور منتخب توهین کند؟

وی تاکید کرد: رییس جمهور باید در مقابل این توهین ها خویشتنداری کند ولی این چیزی از مسوولیت دستگاه قضا کم نمی کند و این قوه باید وظیفه قانونی خود را در برخورد با هتاکان به رییس جمهور انجام دهد؛ چرا که توهین به رییس جمهور طبق قانون اساسی جرم است.

به گزارش ایرنا، در راهپیمایی روز جمعه روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رئیس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق با انتقاد بسیاری از مسئولان، گروه های سیاسی و مردمی روبرو شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا