خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا پشت پرده، اختلاس چند هزار میلیاردی در شرف وقوع است؟

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در «یک سوال اساسی در باره غوغای توهین به‌‌مردم و رییس‌جمهوری منتخب عزیز ملت» پرسید: «آیا پشت پرده، اختلاس چند هزار میلیاردی در شرف وقوع است؟»

به گزارش انصاف نیوز، رحمت الله بیگدلیدر یادداشتی تلگرامی نوشت:

صرف نظر از ناراحتی و کینه شدید مخالفان مردم‌سالاری دینی از مردم به‌خاطر رای قاطع ملت رشید ایران به‌‌حضرت آیت‌الله دکتر حسن روحانی و تخته شدن دکان کاسبی حامیان تحریم و نقش‌ بر آب شدن برنامه‌های آنان برای زمین زدن دولت مورد حمایت ملت باید مواظب غوغاسالاری و حرکات پیچیده آنان در این ایام باشیم؛
زیرا همین مدتی پیش بود که یکی از …. رسما اعلام کرد که این نوع‌ غوغاسالاری‌ها برای مشغول کردن اذهان مردم و افکار عمومی است تا با منحرف کردن توجه مردم به‌این امور و غفلت آنان، کاسبی‌های بزرگ و سنگین خود را انجام دهند!

هر وقت دیدید که بحث حجاب و لباس مردم و ساپورت و … و حمله به‌‌مقامات و بیوت و دفاتر مراجع عظام تقلید و متفکران و روشنفکران و سینماها و کتاب‌فروشی‌ها و … عمده می‌شود یقین کنید که اربابان این محافل در صدد این هستند که اختلاسی بزرگ بکنند و یا فسادی تکان‌دهنده مرتکب شوند و می‌خواهند با این کارها مدتی مردم را مشغول و حواسشان را پرت کنند!

حال هم که کسبه تحریم و خیل مداحان ثروت و قدرت، موج توهین به‌ملت و منتخب عزیز‌ ملت را راه انداخته‌اند، واقعا باید حواسمان جمع باشد که طراحان این برنامه‌ها و حامیان و اربابان‌ این ربات‌های اجیرشده‌ هتاک در پشت پرده می‌خواهند چه کنند؟! آیا واقعا اختلاس و فسادی بزرگ و چند هزار میلیاردی در راه است؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اف بر شما که هم میخورید و هم برای در رفتن از برجام بی فایده که روح جسم و هیچیش باقی نمانده و تحریمهای گسترده بعد از آن و برای فتنه 88 و خسارتی که 8 ماه بر مردم و موجب تحریمهای بیشتر شدید در می روید و به دیگران نسبتی میدهید که خودتان شایسته تر بر آنید.
    بابک زنجانی ثمره کدام دولت است همچنین شهرام جزایری یادتون رفته.
    خانم م.الف که همسرشان چه کاسبی از طریق واردات بنزین یورو 4 (یورو 2 هم نبود) کردند بماند و ….
    اینا تهمت نیست ولی به علت دانستن گلوگاه های قانونی به راحتی فساد میکنید ولی بالاخره خدایی هست و روزی دمتان آشکار می شود.

  2. برفرض گفته شما درست باشد!خب که چی؟با قبلیها مگه چکارکردند؟مردم هم که ترجیح میدن بجای اعتراض خودشون روبچسبونن به مختلصین تابی نصیب نمونند اینهم نهایتا به فروپاشی وانحتاط جامعه منجرمیشه وخشک وتر(خوب وبد)راباهم نابودمیکنه.اگه خدای نکرده جنگی هم اتفاق بیفته که دیگه فبها!

  3. اختلاس دیگ چندان موجب خجالت نیست که نیاز به پشت پرده داشته باشد ، این عزیزان پیش پرده خوان شده اند !

  4. چرا اندکی در مورد شرایط کنونی که به صورتی روزافزون با ابتذال فرهنگی، انحطاط اخلاقی و وقاحت سیاسی آلوده شده است، فکر نمی کنید. کاش یک نفر از شما به این آقای روحانی هشدار میداد(از سر خیرخواهی)، که اگر بخواهیم ملت را بیگانه فرض کنیم. قراردادهای اقتصادی و سیاسی با بیگانگان را با وارد اوردن مهر محرمانه، از معرض توجه و نقد جامعه پنهان کنیم، اگر بخواهیم به هر منتقدی با القابی چون دلواپس، لبو فروش، راننده تاکسی و …. توهین کنیم و بکوشیم تا با سلاح ترور شخصیت منتقدین و دگراندیشان، به زعم خودمان آن ها را حذف کنیم و به جای انجام وظیفه و مقابله با رشد روزافزون فساد مقامات و خانواده های رانت خوار ان ها، هر روز را با ایجاد یک حاشیه سرگرم کننده و انحراف برانگیز آغاز کنیم . نتایجی به مراتب بدتر از نفس کش گویان مداح و شاعر و …. نصیبمان خواهد شد. همین که ایشان و یارانشان حتی خود را نیز فریب داده و یادشان رفته و می رود که مردم بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرده اند و در حقیقت وی را انتخاب کردند تا دیگری(رئیسی) به این مقام نرسد، معلوم است که چه نتیجه ای از این شرایط نصیبشان می شود. خود را فریب ندهید. این ملت بیش از انکه موافقت خود با روحانی را نشان داده باشند، مخالفت خود را با رئیسی و نیروهایی که حامی و پشتیبان وی دانسته شده اند، را به نمایش گذاردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا