خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش منفی رمضان زاده به بازداشت «غیرمنطقی»

«عبدالله رمضان زاده» سخنگوی دولت اصلاحات ساعتی پس از بازداشت دو خبرنگار اصولگرای خبرگزاری فارس، نسبت به بازداشت غیرمنطقی تذکر داد.

به گزارش انصاف نیوز، این فعال اصلاح طلب در توییتی نوشت: «بازداشت کسی که احتمال فرارش نمی‌رود، بدون احضار قبلی به دادسرا و صدور قرار مناسب توسط بازپرس، منطقی نیست».

«حامد طالبی» و «علی اکبری» دو عضو تحریریه‌ی خبرگزاری فارس هستند که غروب سه شنبه – در تعطیلات عید فطر – بازداشت شده‌اند.

«یاسر جبرائیلی» معاون این خبرگزاری که خبر بازداشت طالبی را منتشر کرده، می‌گوید که احتمالا او به خاطر شایعه‌ی ارتباط با توهین کنندگان به رییس جمهور در روز قدس، سه شنبه از سوی وزارت اطلاعات احضار و بازداشت شده است.

رمضان زاده از هواداران دولت روحانی است و واکنش او به این بازداشت مخالفان دولت از سوی وزارتخانه‌ی دولتی قابل توجه است.

هنوز مراجع رسمی درباره‌ی چگونگی بازداشت و نهاد بازداشت کننده توضیحی منتشر نکرده‌اند. خبرگزاری فارس یکی از رسانه‌های منسوب به سپاه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من هم با بازداشت این افراد مخالفم،اگر شخصان خودشان بر علیه رییس جمهور شعار بدهند،بر علیه رییس جمهور شعاردادن هیچ اشکالی ندارد،اما این افراد اگر ازجاهایی دستور بگیرند بحث فرق می کند،واین شاءبه هم محتمل می باشد،از این شعارها چرا برای روئسایدیگر قوی و دیگر مقامات نمی گویند. از روحانی می خواهم اعلام نمایند حتی کسانی که به ایشان توهین هم می کنند باز خواست نشوند

  2. خیلی عجیبه تا یه نهادی میاد با یه سری اوباش خودسر برخورد کنه یک سری از افراد مشکوک امنیتی که خودشون را بعضا اصلاح طلب هم جا میزنن دم از آزادی بیان میزنن و میگن چرا با این ارازل برخورد شده جالب اینکه خود همین اصلاح طلب های بدلی قبل از برخورد با این نیروهای خودسر در زمره کسانی هستن که همیشه از دست این عناصر خودسر مینالن و خواهان برخورد جدی با اونا هستن بالاخره ما موندیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را!!!!!!!!!

    3
    1
  3. هر چند شعارهایی که عدّه ای در راهپیمایی روز قدس سر دادن بعضآً بی مفهوم و بی جا بود ولی فکر نمی کنم نیازی به برخورد شدید قضایی با «عاملان» باشه. برخورد باید با کسانی انجام بشه که آمر و سازمان دهنده ی چنین حرکاتی هستند. ممکنه تو بعضی از همین تحرکات و هیجانات بی جا، اتّفاق ناگواری رخ بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا