خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش کیهان به ویدئوی منتشر شده از ستاره اسکندری

روزنامه کیهان در واکنش به ویدئوی منتشر شده اخیر از ستاره اسکندری نوشت: باز هم تصاویری از یک بازیگر زن مشهور شده به وسیله سریال‌های صداوسیما منتشر شده است که حاکی از کشف حجاب وی در خارج از کشور است.

قبلا چهره‌های هنری و بازیگران، حتی خارج از کشور نیز حد و حدودی را رعایت می‌کردند اما مدتی است که برخی از این افراد موقع خروج از کشور، با وقاحت تمام کشف حجاب می‌کنند.

این مسئله درباره بازیگرانی که از بودجه و امکانات عمومی و دولتی ارتزاق می‌کنند از اهمیت بیشتری برخوردار است چون آنها نماینده فرهنگ ایرانی محسوب می‌شوند. اما کشف حجاب یا رفتارهای هنجارشکنانه آنها نوعی دهن‌کجی به این فرهنگ است.

واقعاً شرم‌آورست بازیگری که همکار صداوسیما محسوب می‌شود و با بودجه بیت‌المال به شهرت رسیده، این چنین به فرهنگ و ارزش‌های وطنی خودش توهین می‌کند.

قبل از ستاره اسکندری که تصاویری مربوط به کشف حجاب او در خارج برملا شد، افراد دیگری چون نگار جواهریان، آزاده نامداری و… موقع خوشگذرانی با پول‌های به‌دست آمده از بیت‌المال در خارج از کشور، به فرهنگ و ارزش‌های ایرانی و اسلامی پنجه کشیده بودند.

متأسفانه این افراد پس از رفتار وقیحانه و ضدفرهنگی خود در خارج از کشور، موقع بازگشت به کشور نیز به سادگی به‌عنوان فعال فرهنگی به کار خود ادامه می‌دهند، این درحالی است که آنها باید درباره حرکت خود جواب بدهند و هزینه رفتار خود را بپردازند و حداقل اینکه ممنوع از کار شوند. به نظر می‌رسد که باید ضوابط ویژه‌ای برای رفتار بازیگران مشهور در سفر به خارج از کشور طراحی و اجرا شود.

جنجال تازه: فیلم “ستاره اسکندری در ترکیه”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا