خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب ادعای بازداشت حامد طالبی و علی اکبری

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ادعای بازداشت «حامد طالبی» و «علی اکبری»، دو تن از دبیران خبرگزاری فارس را تکذیب کرد.

در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت دو خبرنگار خبرگزاری فارس که از روز گذشته در برخی کانال های تلگرامی و سایت‌های خبری منتشر شده، سخنگوی دستگاه قضا در گفت و گو با خبرگزاری میزان گفت: خبر بازداشت حامد طالبی و علی اکبری از دبیران خبرگزاری فارس صحت ندارد.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ادعای دستگیری حامد طالبی و علی اکبری از روز گذشته به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده و حتی جزئیاتی از این بازداشت نیز اطلاع رسانی شده است، افزود: هیچ خبرنگاری و هیچ یک از نام‌های مطرح شده طی روزهای اخیر بازداشت نشده‌اند و خبر بازداشت آنها تکذیب می‌شود.

به گزارش انصاف نیوز، شب گذشته «یاسر جبرائیلی» معاون خبرگزاری فارس مدعی شده بود که «حامد طالبی» ظاهرا از سوی وزارت اطلاعات احضار و بازداشت شده است. در پی آن، برخی رسانه‌های دیگر نیز این ادعا را با ادعای بازداشت «علی اکبری» تکمیل کرده بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. برامون مثل روز روشن بود كه اين انگها به قوه قضائيه نمى خوره ! عجيب گول خوردن اصولگراها بود ! بدجورى با هم مسابقه گذاشته بودند تا هم كار فرهنگى و تميز حامد طالبى رو زير سؤال ببرند و هم از برخورد قاطع قوه قضائيه تقدير و تشكر كنند !

    9
    1
  2. فقط احضار شده بودند و یه 2 ساعتی خونه نبودند قشقرق راه انداختند. همکاران دلواپسشون مدعی شدند که به خدمات پزشکی نیاز دارند و از آنها دریغ شده! داشتن به تقلید از اصلاح طلبان که بسیاری از یارانشون سالها است در بندند Free فلانی رو هشتگ میکردند! از آزادی بیان سخن میگفتند! همش برای 2 ساعت! در حالی که تاج زاده به عنوان فقط یک نمونه 7 سال انفرادی بود! 7 سال!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا