خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار سخنگوی قوه‌قضاییه درباره «فتنه جدید»

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با توجه به تشدید تخریب نهادهای انقلابی از جمله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و قوه قضاییه بنده فکر می‌کنم فتنه و توطئه جدیدی در راه است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه سخنان خود در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: چرا افراد انقلابی و دلسوخته نظام بیشتر مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرند، چرا علیه قوه قضاییه این هجمه‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: دشمن، شیطان بزرگ آمریکا و افرادی که منافع‌شان را در خطر می‌بینند با توجه به اینکه نهادهای انقلابی سد راه غارتگران، متجاوزان و اشرار قرار می‌گیرد هجمه‌هایی به این نهادها وارد می‌کنند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: سپاه، ارتش، بسیج، قوه قضاییه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و چهره‌های متشخص سد راه متجاوزان قرار گرفته‌اند و آنها به دنبال حذف فیزیکی این سدها هستند و اگر نتوانند حذف فیزیکی و ترور کنند به آنها هجمه‌های دیگری وارد می‌کنند و دست به نشر اکاذیب خواهند کرد تا اعتماد مردم را نسبت به آنها کم کنند و تیغ قوه قضاییه، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج کند شود.

وی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا به امروز دستگاه قضایی در مقابل هجمه‌های مختلف علیه نظام ایستاده است و در دوره‌های مختلف هجمه‌های متفاوتی را به کشور وارد کردند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی بنی‌صدر خودخواه که با رأی مردم به عنوان رئیس جمهور مطرح شد ولی این رأی را شخصی می‌دید در صورتی که مردم به نظام رأی دادند و بنی‌صدر را نماینده نظام می‌دانستند.

اژه‌ای گفت: بنی‌صدر مغرور و خودخواه سپاه، کمیته‌ها و عناصر مهم نظام را تخطئه می‌کرد و در زمان جنگ وارد حاشیه‌ها می‌شد و در همین دانشگاه تهران با فتنه‌های بنی‌صدر چه‌ها که نکردند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: تمام عناصر ضد انقلاب در زمان بنی‌صدر در کنار یکدیگر جمع شدند و بنی‌صدر نیز مغرور به رأی مردم تخریب‌های نهادهای انقلاب را مطرح کرد و ترورهایی راه افتاد و هزاران انسان به خاک و خون کشیده شد.

وی افزود: وحدت مردم به خاطر جنایت‌های شکل گرفته بیشتر شد و مردم توانستند مانند همیشه دشمن را شکست دهند.

اژه‌ای گفت:‌ هنگامی که فتنه سال 88 پس از حوادث دهه‌های 60 و 70 شکل گرفت خسارت‌های زیادی بر مردم و کشور وارد شد که قبل از این فتنه‌ها در دهه‌های قبل تخریب نهادهای انقلابی از جمله سپاه، بسیج، دستگاه قضایی و افراد مؤثر مطرح می‌شد. امروز نیز این تخریب‌ها شدت گرفته است و فکر می‌کنم فتنه و توطئه‌های جدیدی در پیش است.

وی افزود: آمریکا از یک سو و برخی از کشورهای اروپایی از سوی دیگر کری‌های خاصی را مطرح می‌کنند و افرادی از داخل نیز نهادهای انقلابی را تحقیر می‌کنند و بنده فکر می‌کنم یک فتنه و توطئه جدید در راه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا