خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس دفتر زم آزاد شد

حجت الاسلام محمد علی زم ضمن پاسخ کنایه آمیز به ادعای کانال تلگرامی با نام «کلاغ بی سواد» از آزادی رییس دفتر خود خبرداد و گفت: ناگزيرم كه پاسخ به طرهات منقار شريف را از طريق كانال خود به عرض مبارك برسانم.

به گزارش انصاف نیوز، آقای زم در این متن تلویحا به بازداشت و بررسی تعدادی از اطرافیان خود در مدت اخیر اشاره و با کنایه اتهامات متوجه خود و آن ها را رد کرده است؛ اتهاماتی که به محتوای آن هیچ اشاره ای نکرده اما به نظرمی رسد با حساسیت ها درباره ی آمدنیوز ارتباط دارد. کانالی که نام روح الله زم فرزند حجت الاسلام زم به آن گره خورده است.

متن یادداشت آقای زم در پی می آید:

اي كلاغ پيشوني سفيد! بي سواد!
به پيشگاه روي سياه و زشتت مي‌رسونم كه اولاً نگراني من صرفاً دوري رييس دفترم نيست، بلكه نگراني از همه بچه‌هايي كه پايشان به پرونده‌هاي موهوم و پوچ، باز و بعد از مدت‌ها به هيچ، ختم مي‌شود هم جزء مزيد نگراني‌هاي هميشگي من است! به قول حضرت سعدي: «بني آدم اعضاي يكديگرند»
و ثانياً از آنجا كه حاصل و درآمد نزديك نيم قرن كوشش فرهنگي و جوشش‌هاي هنري‌ام را صرف تدارك و تأسيس يك باب زرداخانه سلاح‌هاي شيميايي و همزمان همه قواي سازنده خود و بستگانم را صرف جاسوسي براي ده‌ها كشور دشمن پيشرفته كرده‌ام و بنا داشته‌ام كه روزي نسل همه كلاغ‌هاي زشت و بي‌سواد را در كره زمين بخشكانم، نگرانم كه نكند اطلاعات اين امور مهم از طريق رييس دفترم در اختيار وهم پيشگان قرار گيرد و زحمات عاليه چند ساله‌ام در باد فنا قرار گيرد، از اين روست كه از روز اول دستگيري هر عزيزي، روز و شب در حال رايزني با حضرت معبودم، احديت متعال به بست مي نشينم كه پرونده «هيچ» اين دستگير شده را نيز اسباب خجلت و روسياهي سازندگان «پوچ انديشان» قرار دهد.
ضمناً از آنجا كه راه پاسخدهي به اوامر ملوكانه‌ات را مسدود ساخته‌ای، ناگزيرم كه پاسخ به طرهات منقار شريف را از طريق كانال خود به عرض مبارك برسانم.
خاطرنشان مي‌نمايم پيش از آنكه جنابعالي أفاضه و پرسش بفرماييد. لابد در اثر لابي هاي مؤثر با حضرت خداوندی، جناب رييس دفتر آزاد شده بود!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا