خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه ای در حمایت از سخنان علی مطهری

به گزارش انصاف نیوز، سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در حمایت از سخنان علی مطهری بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:
أحبُّ عِبادَ اللهِ إلى اللِه أنفَعُهُم لِعِبادِهِ؛ محبوب‌ترین بنده خدا، کسی است که براى بندگان خدا سودمند‌تر است. (نهج الفصاحة؛ حدیث ۸۶) 
 صحبتهای علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی بار دیگر گواهی بود بر صراحت و صداقتِ اندیشه و درستی کردارش، که با آگاهی کامل از مطالبات مردم، موقعیت جامعه و در نظر گرفتن منافع ملی از عهده وظایف نمایندگی خود به خوبی برآمده است. 
دکتر مطهری چه آن روز که به وظیفه قانونی و دشوار خود در «سؤال از رییس جمهور» همت گماشت و چه آن روز که وزیری را برای انتصابی نابه جا، به مجلس کشاند و چه امروز که از آشتی سخن می‌گوید، دلسوزی خود برای مردم و انقلاب، را به نیکی ثابت کرده است. 
ایشان با اظهارات قاطعانه در مقاطع حساس نشان داده که فرزند خلف پدر است و تمام آموزه‌های او را در جهت خدمت به خلق در راه خدا آموخته است و می‌تواند الگویی مناسب، برای دیگر نمایندگان مجلس باشد. 
 دوست و دشمن، اصولگرا و اصلاح طلب و هر کس که چشم خویش را گشوده نگاه داشته، به خوبی می‌داند سعادت و بهروزی مردم ایران در گروِ مجلسی قدرتمند و نمایندگانی جسور و آگاه است که اشتباهات و کج روی‌ها را بدون ذره‌ای مصلحت اندیشیِ شخصی و مماشات جناحی، بیان می‌کنند. از گذشته به مثابه چراغ فروزان آینده درس می‌گیرند و برای برطرف کردن آسیب‌های وارده به کشور در سال‌های اخیر می‌کوشند. 
امروز نیازمند نمایندگانی هستیم که به دور از هیاهو به بررسی چرایی وقوع اتفاقات سال ۸۸ بپردازند و در راستای آشتی ملی و تحقق وحدت تلاش ویژه می‌کنند، تلاشی که بی‌تردید با حمایت مردم و مسئولان همراه خواهد شد. 
سازمان دانشجویی همچون دیگر مردم فهیم و قدر‌شناس تهران، ضمن قدردانی و تشکر از این نماینده واقعی، امیدوار است در مجلس دهم تعداد بیشتری از چنین نمایندگانی که به راستی دغدغه ملت را دارند به خانه ملت راه یابند. 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا