خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عارف کاندیدای شهرداری تهران!

یک عضو جدید شورای شهر تهران که به «محمدرضا عارف» نماینده‌ی تهران در مجلس نزدیک است، می‌گوید که «كانديداتوری دکتر عارف برای شهرداری فرصت خوبی برای شهر تهران است».

به گزارش انصاف نیوز، البته «زهرا نژادبهرام» این را هم گفته که «‏کاندیداهای نهایی برای سمت شهرداری تهران روز چهارشنبه اعلام می شوند، هر عضو، سه کاندیدا را اعلام می‌کند».

وی روز یکشنبه گفته بود که در نشست منتخبین شورای پنجم، تاکنون آقایان مهرعلیزاده، حناچی و علی اصغر احمدی به عنوان گزینه‌های شهرداری تهران، دیدگاههای خود را بیان کردند.

دوشنبه شب نیز در توییتر نوشت: «امروز در حضور جمعی از منتخبین شورا آقایان ترکان، ترک نژاد و ابوافضل موسوی‌بیوکی به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

مدیریت محمدرضا عارف در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به ویژه در انتخابات اخیر شورای شهر تهران، و نیز نوع عملکرد او در فراکسیون امید در مجلس مورد انتقادهایی قرار گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مطمئنم اصولگرایان از این انتخاب استقبال میکنند. اصلاح طلب ساکت تر و سر به زیرتر و مطیع تر از عارف گیرشون نمیاد.

    3
    9
    1. اگر نحوه سياست ورزي و حوصله عارف نبود، هنوز امثال شما در گير و دار تحريم انتخابات 92 مانده بوديد و احتمالاً يك احمدي نژاد ديگر را بر ملت تحميل كرده بوديد. بهتر است در انتقادات خود همه جنبه هاي يك موضوع را توجه كنيد

      13
      4
  2. همیشه بهتر است که نقد را از خود و جریان خود شروع کنیم و بعد دیگران را نقد کنیم ، انتقادات زیادی به آقای عارف وارد است و ایشان در شورای سیاستگذاری و مجلس عملکرد قابل قبولی نداشته، عملکرد افرادی مانند علی مطهری و محمود صادقی را در مجلس با ایشان مقایسه کنید.

    2
    5
  3. جوانمردی و گذشت عارف تا ابد برتارک تاریخ سیاست ایران خواهد درخشید.
    ستادهایت در سراسرکشور در سال نودودو در حال کار هستند و جوانان پا به رکاب تو! نظرسنجی ها هم وضعیتت را خوب گزارش می کنند.
    بهت می گویند برای مصالح کشور و اصلاحات کناره گیری کن.
    و تو به سید اصلاحات لبیک می گویی…!
    سلام برتو.

    5
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا