خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مورد عجیب انتخابات خبرگان کهگیلویه و بویر احمد: یک کرسی، یک کاندیدا!

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویر احمد شاهد اتفاق عجیبی خواهیم بود که در آن کاندیدایی بی رقیب در انتخابات حضور خواهد داشت.

به گزارش انصاف نیوز، استان کهگیلویه و بویر احمد یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

بر اساس آنچه رئیس ستاد انتخابات این استاد به خبرگزاری دولت گفته آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد تایید صلاحیت شده است.

به این ترتیب اگر در روزهای آینده کاندیدایی برای حضور در انتخابات خبرگان به این استان اضافه نشود شاهد اتفاق عجیبی در انتخابات خبرگان خواهیم بود که در آن کاندیدایی بی رقیب در انتخابات حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حضرت آیت اله ملک حسینی شخصیتی بینظیر در استان میباشد.
    به وجود این عالم بزرگ در استان افتخار میکنم،خداوند وجودش را به سلامت بدارد.

    7
    1
  2. اینقدر محبوبیت حضرت ایت الله ملک حسینی در خطه جنوب بخصوص استانهای کهگیلویه و بویراحمد و فارس زیاد و برای احاد جامعه قابل احترام هستند که اگه هزار رقیب هم داشته باشه بازم بالای ۹۵ درصد ارای را خودش داره .اصلا کسی در اینهصوص جرآت رقابت را ندارد

  3. اینکه در خراسان جنوبی از میان پنج کاندید خبرگلن فقط ابرام رییسی تایید میشه و بدون رقیبه براتون تعجب آور نیست ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل محبوبیت واغتبار بالای آیت اله ملک حسینی کسی ثبت نام نمیکتد جهت رقابت با وی براتون تعجب آوره؟

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا