خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت آتش به اختیار از روحانی در صورت لزوم!

«حسن دشتی» در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز با تیتر «حمله به جمهوریت نظام» درباره‌ی حملات اخیر به حسن روحانی رییس جمهور نوشت:

چند روز از اهانت عده‌ای خودسر، ولی سازمان یافته به آقای روحانی در راهپیمایی روز قدس می‌گذرد. اخبار و نوشته‌های زیادی در آن باره از سوی اشخاص و گروه‌ها انتشار یافته است. عده‌ای آن حرکت زشت و سخیف را محکوم کرده و برخی افراد و رسانه‌ها، که از بیت المال ارتزاق می‌کنند، ولی در خدمت گروه اقلیت و خاص هستند، تلویحاً از آن دفاع کردند.

آنچه در این چند روز بدان پرداخته نشد، جایگاه توهین شونده بود. توهین به رییس جمهور، توهین به همه‌ی ملت است، چرا که آقای روحانی فرد و یا شخص خاص نیست، ایشان سمبل جمهوریت نظام است. نظامی که بر پایه‌ی دو اصل جمهوریت و اسلامیت بنا شده است. وقتی که امام خمینی (ره) بر «جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر» تاکید کرده و بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب، اولین انتخابات را برگزار می‌شود، یعنی اهمیت رأی مردم و جمهوریت نظام.

جمهوری اسلامی، خواست ملت ایران بوده و برای صیانت و پاسداری از آن، در برابر هر نوع حرکت و هنجار شکنی، که برای تضعیف جمهوریت نظام انجام شود و یقیناً منجر به تضعیف اسلامیت نظام نیز، خواهد شد، ایستادگی خواهند کرد.

مردم ایران همان اندازه که بر اسلامیت نظام پای فشرده و خواهان آن هستند، بر جمهوریت آن هم تاکید دارند و حضورشان در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری نشان از اهتمام آنان بر جمهوریت نظام است.

تمامیت خواهانی که به جهت عملکرد ناثوابشان همواره مطرود مردم بوده و میزان رأی آنها روزبروز در حال کاهش است، سعی دارند با حملات سازمان یافته، جمهوریت نظام را مورد خدشه قرار داده و نقش مردم را در انتخاب مسوولین از بین ببرند.

این عده در پی آنند که جمهوریت نظام را به سمت و سویی ببرند که نقش نظارتی و انتخابی مردم کم رنگ شده و مانع تحقق اهداف اقتدارگرایانه‌ی آنها نباشند.

افراط گرایان در دو دهه‌ی گذشته هر آنچه خواستند، انجام دادند و به هر شخصی که همانند آنان فکر نمی‌کرد، تاختند، ولی مردم آن تحرکات خودسرانه را کوچک شمرده و مهاجمین را افراد حقیر، و ناتوان در تحلیل سیاسی به حساب آوردند، اما تهاجم به جمهوریت نظام چیزی نیست که ملت بی تفاوت آن باشند و اهانت و توهین به آن را نادیده بگیرند.

لازم است سازمان دهندگان این میتینگ‌ها و تضعیف کنندگان جمهوریت نظام بدانند، مردم ایران، هرگز اجازه‌ی تعرض به جمهوریت نظام را به انحصارگرایان و یا هر شخص و گروه دیگری نخواهند داد و در صورت لزوم «آتش به اختیار» از منتخب خود، که با رأی قاطع به ریاست جمهوری برگزیده شده، دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. لطفا نظرتان درباره فتنه 88 هم بفرمایید وگرنه معلوم میشه جمهوریت نظام واژه ای سیاسی است برای اهدافی سیاسی نه واژه ای ملی که فارغ از بحث های سیاسی هم اعتبار داشته باشد.
    آیا همانگونه که این اقدام خودسرانه نبوده فتنه ای گسترده در سال 88 میتواند خودسرانه و بدون هماهنگی باشد؟
    شما برای پاک کردن لکه ننگ 88 اقدام خودسرانه انسانهای نابخردی که آب در آسیاب دشمن ریختند را علم میکنید.
    آیا ملت با این جوسازی شما فتنه 88 و تهمت تقلب را باور میکنند؟
    فتنه 88 به عنوان لکه ای سیاه بر جهره تان باقی میماند مگر اینکه آن را محکوم و از برائت جویید.
    انصاف به آزادی بیانی که قائلی احترام بگذار.

    3
    5
    1. لطفا نظرتان درباره فتنه ۸۸ هم بفرمایید وگرنه معلوم میشه جمهوریت نظام واژه ای سیاسی است برای اهدافی سیاسی نه واژه ای ملی که فارغ از بحث های سیاسی هم اعتبار داشته باشد.!!!!!!!!!!ممد اقا ما هم مثل شما واقعه88را فتنه ای بزرگ برعلیه انقلاب اسلامی میدانیم فقط با این تفاوت که شما مثل همیشه عالما وعامدافتنه گران وحامیان انها راکه هشت سال کشور را به سمت پرتگاه جنگ پیش برده اند معجزه هزاره سوم معرفی و مخالفینشان را فتنه گر معرفی نموده اید

      2
      1
  2. مشکل اینجاست که هرچه پیزر لای پالون این ملت بزرگ و همیشه در صحنه میگذاریم یک رئیس جمهور باب دل ما انتخاب نمیکنند ، یک احمدی نژاد بود که آنهم مایه آبرو ریزی شد . آخرش علم الهدا طاقت از دست داد و حرف دل ما را زد که ، خطری که ما را تهدید میکند توده مردم است !

    5
    1
  3. انصاف دوباره داری بی انصاف میشی آیا فتنه 88 خط قرمز شماست.
    چرا اون نظر منو پخش نمیکنی؟

    2
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا