خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه جمهوری اسلامی: فکر غلطی است که باید مردم را به زندگی در شرایط سخت مثل شعب‌ ابیطالب عادت داد

روزنامه جمهوری اسلامی روزنامه ای اصولگرا با خط و مشی میانه است که توسط مسیح مهاجری از یاران شهید بهشتی و از بازماندگان حادثه بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی اداره می شود. البته مدیر مسئول این روزنامه به همراه کیهان و اطلاعات مستقیم توسط آیت الله خامنه ای انتخاب می شود. مواضع این روزنامه تفاوت های بسیاری با کیهان دارد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: فکر غلطی که می‌گوید مردم را باید با زندگی سختی مثل حضور در شعب ابیطالب عادت داد، نه با سیره پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله سازگار است، نه با سبک زندگی جانشینان ایشان ائمه معصومین سلام‌الله علیهم اجمعین و نه با تعالیم قرآن کریم.هشدار روزنامه اصولگرا؛ فکر غلطی است که باید مردم را به زندگی در شرایط سخت مثل شعب‌ ابیطالب عادت داد

روزنامه جمهوری اسلامی از فروش نفت از طریق واسطه‌ها انتقاد کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، فکر غلطی که می‌گوید مردم را باید با زندگی سختی مثل حضور در شعب ابیطالب عادت داد، نه با سیره پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله سازگار است، نه با سبک زندگی جانشینان ایشان ائمه معصومین سلام‌الله علیهم اجمعین و نه با تعالیم قرآن کریم. اقامت در شعب ابیطالب، یک ضرورت و برای یک زمان موقت بود آنهم برای تمام مسلمانان از خود پیامبر اکرم تا آحاد پیروان آن حضرت.

این روزنامه افزوده است: در شرایط دشوار جنگ تحمیلی، مسئولین وقت اقداماتی در زمینه فروش نفت از طریق واسطه‌ها به عمل آوردند که حتی همان اقدامات نیز زیانبار بودند. نه این تجربه و نه تجربه دخالت واسطه‌های دیگر و همینطور وارد ساختن بعضی دستگاه‌های دولتی و خصولتی و خصوصی، قطعاً به نفع کشور نیستند. این قبیل اقدامات فقط به فربه شدن افراد خاص، بیشتر شدن فاصله طبقاتی، ایجاد سدی در برابر تقسیم عادلانه ثروت و فقیرتر شدن اقشار ضعیف جامعه منجر می‌شوند. دولتمردان امروز ما باید از تجربه تلخ دولت‌های گذشته در پذیرفتن دخالت واسطه‌ها و بازگذاشتن دست دستگاه‌ها، افراد و مجموعه‌هائی غیر از وزارت نفت برای فروش نفت درس عبرت بگیرند و از تکرار این اقدام زیانبار خودداری نمایند تا بتوانند از امکانات کشور برای رفاه حداکثری مردم استفاده کنند و پشتوانه مردمی نظام را تقویت نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام – خودشان در اسپورت کلاب های تورنتو و نیویورک زندگی کنند و و نوزادشان را هم در لندن بدنیا بیاورند، اما ما برویم در شعب ابوطالب زندگی کنیم. چه باحاله ها ،

    3
    1
  2. متاسفانه اینجور صحبت کردن ها (آقای مسیح مهاجری) زمینه ساز ورود پوپولیست ها و پررنگ شدن شعارهای پوپولیستی در انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد شد.
    آقای مهاجری بگویند راه حل چیست؟
    آیا برجام توانست ورود دلار را آزاد کند یا کمکی به تجارت با غرب کند؟ خیر
    آیا ثابت نگه داشتن دلار در چهار سال اول آقای روحانی سبب آن انفجار وحشتناک قیمت ها در دور دوم ایشان و بروز شورش ها نشد؟
    به نظرم باید مردم را برای یک جراحی هوشمندانه اقتصادی و به تبع آن سختی ها آن آشنا کرد وگرنه شرایط بدتر خواهد شد.

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا