خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معمای پرونده دختر خردسال پارس آبادی

فرماندار پارس آباد مغان گفت: همه اعضای شورای تامین در خصوص پرونده “آتنا اصلانی” دختر گمشده پارس آبادی در تلاش هستند بطوریکه انتظار داریم رسانه‌های فضای مجازی در راستای حل این مسئله فضا را ملتهب نکنند.

به گزارش ایسنا، اکبر صمدی در دیدار با رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: اقدامات گسترده‌ای در دو هفته گذشته در این خصوص انجام شده بطوریکه با تلاش و همت پلیس آگاهی و دایره جنایی نیروی انتظامی استان و دیگر ارگان های ذیربط این مورد نیز همانند پرونده های مشابه در سطح استان و کشور به سرانجام خواهد رسید.

وی بیان کرد: انتظار داریم مردم پارس آباد به ویژه اصحاب رسانه، قلم و مطبوعات علیرغم اینکه همه از این قضیه ناراحت و به نوعی ابراز همدردی می‌کنند، از جوسازی‌های بی‌مورد و ایجاد فضای ملتهب در جامعه خودداری کنند تا امنیت روانی جامعه به خطر نیفتد تا مسئولان امر نیز بتوانند بدون فشار و دغدغه های دیگر به نتیجه مطلوب برسند.

رئیس پلیس آگاهی استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه 100 درصد پرونده های جنایی و قتل در استان منجر به کشف شده اضافه کرد: امیدواریم این پرونده نیز در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه رسیده و این دختر بچه عزیز صحیح و سالم به آغوش خانواده اش برگردد.

آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی از دو هفته پیش به قصد دیدار با پدر خود از خانه خارج شده و از آن زمان تاکنون خبری از وی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا