خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادگاه احمدی نژاد، پر؟

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران امروز دوشنبه گفت «برای رسیدگی به پرونده محمود احمدی‌نژاد امروز تعیین وقت نشده بود». این در حالی است که همه ی رسانه ها از یک ماه پیش با اعلام سخنگوی قوه ی قضاییه، امروز را روز احضار دوم احمدی نژاد تصور کرده بودند.
به گزارش انصاف نیوز، روز گذشته نیز به صورت ویژه رسانه ها از برگزاری دادگاه یا جلسه ی بازپرسی امروز خبر داده و تعدادی از مسوولان و نمایندگان مجلس درباره ی آن اظهار نظر کرده بودند؛ حالا محسن افتخاری در جمع خبرنگارانی که مقابل ساختمان دادگاه‌های کیفری استان تهران برای پوشش خبری حضور محمود احمدی‌نژاد در دادگاه بودند، گفته است: تعیین وقتی برای رسیدگی به پرونده محمود احمدی‌نژاد در تاریخ 16 دی ماه نشده بود!
خبرنگار ایسنا گزارش داده که سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران خاطرنشان کرده است: تاریخ جلسه بعدی رسیدگی به پرونده محمود احمدی‌نژاد نیز مشخص نیست.
بر اساس این گزارش، این در حالیست که حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری در تاریخ 11 آذر ماه گفته بود که « در جلسه نخست دادگاه آقای احمدی‌نژاد در دادگاه حاضر نشدند و وکیل وی نیز به دادگاه مراجعه نکرده است و قاضی نمی‌داند عذرش موجه است یا خیر؛ بنابراین وی را دوباره در تاریخ 16 دی ماه به دادگاه احضار کرده‌ است.»
عدم حضور در آذرماه

روز 5 آذرماه، جلسه رسیدگی به اتهامات محمود احمدی‌نژاد برگزار شده بود ولی وی در دادگاه حضور نیافت.
سیامک مدیرخراسانی قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده محمود احمدی‌نژاد همان روز گفته بود که به دلیل اینکه پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد، حضور متهم در دادگاه الزامی است.
شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در روزهای پایانی خرداد 92 با ارسال احضاریه‌ای برای محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور وقت ایران وی را برای پاسخگویی به اتهاماتی با شکایت کمیسیون اصل 90 مجلس و یک شخص حقیقی در روز 5 آذر 92 به دادگاه فراخوانده بود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا