خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“حاج محمود کریمی مشکل از خودت است برادر”

در کنار انتقادهایی که این روزها درباره ی هفت تیر کشی توسط محمود کریمی، مداح معروف در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطرح می شود، بخشی از دوست داران او نیز از زاویه ای دیگر به موضوع نگاه می کنند، هر چند بخشی از هواداران و دوست داران او نیز این حرکت را به شدت زیر سوال برده اند.
به گزارش انصاف نیوز، یکی از مطالب احساسی که با عنوان «خادم سایبری» در حمایت از حاج محمود کریمی نوشته شده، به صورت کامل در پی می آید:
«
ترس وجود خانواده ام را گرفته بود. شب از نیمه گذشته بود و در اتوبانی خلوت خودروای ایجاد مزاحمت می کرد. به زور مجبورم کردند در کناره اتوبان به ایستم. یکدفعه دیدم به سمت خودروی من حمله کردند. مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر هوایی شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند. شما بودی چیکار می کردی؟ در خودرویت را باز می گذاشتی و می گفتی: بفرمایید هرکاری که دوست دارید با خانواده ام انجام بدهید؟ یا …؟
حاج محمود کریمی معروف به محمود هفتیرکش مشکل از خودت است برادر. چرا باید کارت به جایی برسد که برایت ایجاد مزاحمت کنند؟ چرا باید کارت به جایی برسد که مجبور به حمل سلاح و استفاده از آن بشوی؟
مگر نمی دانستی تو حامی ولایت فقیهی هستی که تمام دنیا با او سر جنگ دارند؟ مگر نمی دانستی تو مانند شاخ و برگ درخت انقلابی هستی که خار چشم خیلی هاست؟ مگر نمیدانستی تو روضه خون کودک شش ماهه ای هستی که برایش تیر یک شعبه هم کم بود و سه شعبه آوردند؟ مگر نمی دانستی مداحی هستی که بعضی ها برای آمدن در مجلست از 8 صبح نوبت می گیرند؟ مگر نمی دانستی در این سال ها باعث شدی خیل عظیمی از جوانان به واسطه تو برای این انقلاب و آرمان های امام حسین (ع) و ظهور حجت حق سینه سپر کنند؟
حاج محمود کریمی مشکل از خودت است برادر
خب حق بده برادر من، برای زدن یک درخت تنومند تبر ها نمی توانند کاری کنند و مجبورند ابتدا شاخ و برگ های درخت را قطع کنند. مانند حاج سعید حدادیان، محمدرضا طاهری، عبدالرضا هلالی، حسین سیب سرخی، سید جواد ذاکر و …
دیدی مشکل از خودت است؟ دیدی پا روی دم بعضی ها گذاشته ای که چشم دیدن اهل بیت و امام و انقلاب و شهدا و حزب الهی ها را ندارند؟
ولی این را هم بدان که مشکل اصلی تو نیستی. جوخه اعدادم نوک مگسکش را به سمت هدف دیگری نشانه گرفته. تو مانند سپری در مقابل این جوخه هستی. مثل من مثل تمام بسیجی ها و حزب الهی ها. 
چند سؤال :
1- چرا ابتدا سایت اسرائیلی بالاترین این خبر را منتشر کرد؟
2- چرا بعد از بالاترین سایت خانواده مشهور حامی جریان فتنه خبر را منتشر کرد؟
3- چرا بیشتر تخریب ها حول محور اصلاح طلبان شکل می گیرد؟
4- نفر بعدی برای تخریب چه کسی خواهد بود؟
»
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا