خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیبیه مطهری درباره ی 9 دی در شیراز

علی مطهری نماینده تهران بخشی از گزارش منتشر شده خبرگزاری مهر از سخنرانی وی در شیراز را تکذیب کرد و توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، متن توضیحات علی مطهری درباره خبری که از سخنرانی وی در دانشگاه شیراز بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت به این شرح است:
رئیس محترم خبرگزاری مهر
با اهداء سلام، در روز شنبه 7/10/92 ساعت 22 گزارشی از سخنرانی و پرسش و پاسخ اینجانب در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر روی خروجی آن خبرگزاری قرار گرفت که مغشوش و حاوی اشتباهاتی بود و در آن مطالبی به اینجانب نسبت  داده شده بود که واقعیت نداشت. به عنوان نمونه در بخشی از این گزارش به نقل از اینجانب آمده است: “زمانی که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه اعلام کردند که باید از تجمع خودداری شود تجمع کردن در نهم دی ماه بی مورد بود.”
بنده به هیچ وجه چنین جمله ای نگفته ام و احتمال می دهم این مطلب در ضمن سوالات دانشجویان بوده است.
به دنبال این خبر، پایگاه تحلیلی خبری شیرازه  مصاحبه هایی با آقایان ذوالنور، غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس و ملک مکان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس انجام داد که این افراد قبل از آنکه از صحت خبر مطمئن شوند به حمله و توهین به اینجانب پرداختند.
نظر اینجانب درباره 9 دی همان است که در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس در تاریخ 8/10/92 به این شرح بیان کردم:
” سالروز نهم دی ماه سال 88 را گرامی می دارم. راه پیمایی خودجوش اقشار مختلف ملت ایران اعم از هواداران کاندیدای پیروز و معترضان به نتیجه انتخابات در این روز، نشانه رشد اجتماعی و سیاسی ملت ایران بود که قطع نظر از تخلفات دوطرف فتنه، به دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی پرداختند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا