خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر عباس امیری فر درباره بازداشت حمید بقایی

«عباس امیری فر»، مشاور نهاد و نزدیک ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره ی ریاست جمهوری در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز درباره‌ی بازداشت «حمید بفایی» نوشته است:

باید زودتر و قبل از انتخابات اقدام می شد. شنیدم با توجه به اینکه پرونده اتهامات گذشته‌اش تکمیل شده به زودی شاهد محاکمه‌ی تاریخی‌اش خواهیم بود و احتمالا بازداشت جدیدش به دلیل اتهامات جدید است. مثلا مدعی شده که بازجوها از او خواسته‌اند باید اقرار کنی که مشایی جاسوس اسرائیل و احمدی نژاد جاسوس آمریکاست و متاسفانه از این دست مطالب در ایام انتخابات فراوان گفته است و نظام و دستگاه قضایی را متهم کرده است. البته هیچ کس راضی به زندانی شدن هیچ فردی نیست؛ متاسفانه این فرد حتی بیش از مشایی آینده‌ی سیاسی احمدی نژاد را نابود کرد. حقیر از سال نود بارها به خود احمدی نژاد و شخص مشایی خصوصی نسبت به خطر این فرد تذکر دادم که در آن زمان از کینه‌ای که به خاطر این تذکرات دلسوزانه پیدا کرده بود بنده را کتبا از مشاورت نهاد در تاریخ بهمن 91 عزل کرد و بارها به ایشان گفتم این عزل شما سند افتخار برای آینده‌ی سیاسی حقیر خواهد بود که بحمدالله این پیش بینی تحقق پیدا کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پس آنچه كه باعث تكدر خاطر جنابعالى شده ، نه عملكرد درخشان محموت و شركا ، و نه هيچيك از شاهكارهاى ريز و درشتش در طول هشت سال مديريت ملى – منجمله تخلف 27 هزار ميلياردى در بخش نفت -كه « آينده سياسى » اوست كه بوسيله بقائى نيست و نابود شده ؟! لزومى دارد باز هم با او همدردى كنيد ؟! بيش از اين نميتوان از يك مشاور دلسوز انتظار داشت ! بپردازيد به آينده سياسى خودتان كه بحمدالله با افتخار شروع به درخشش نموده است !

    9
    2
  2. براى صدمين حرفهاتو شنيديم بابا ! به پير به پيغمبر فهميديم ميونه ات با اطرافيان محموت خوب نبوده ، تو مصيحتش كردى او گوش نداده ، الان هم كه ميگى براى آينده سياسى خودت خيلى خوب بوده ! بسيار خوب مرد حسابى ! تا كى ميخواى از نام احمدى نژاد نون دربيارى؟! بس كن ديگه حالمون بهم ميخوره.
    بيچاره به انصاف نيوز كه بلندگوى امثال تو شده.

    10
    3
    1. از نزدیکانشون شنیدم که در انتخابات ریاست جنهوری دوره ی قبل به جای نام کاندیدا نام مشایی و یا احمدی نژاد رو روی برگه نوشتن حالا احمدی نژاد و مشایی شدن آفت جون همهچقدر نون به نرخ روز خوردن آخه.

      1
      1
      1. پناه بر خدا .واقعا جانور عجیبی است خدا لعنت کنه مشایی که از ظرفیت کم احمدی نژاد بنفع شیطان استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا