خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عباس جدیدی افشاگر شد

به گزارش ایرنا عباس جدیدی با ارائه تذکری، از واگذاری رایگان املاک و اراضی پایتخت (متعلق به شهرداری) در قالب بهره برداری، اجازه و یا انتقال مالکیت به برخی از مراکز انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران  روز سه شنبه در سیصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: بسیاری از این املاک و اراضی به صورت رایگان به اشخاص حقیقی و حقوقی، موسسات خیریه، مساجد و هیات های مذهبی واگذار شده است. 

وی اظهار کرد: از این دست بذل و بخشش های رایگان شهرداری تهران تهران می توان به واگذاری فضای سبز به مجموعه سوار کاری آریاسب، واگذاری زمینی در منطقه 18 به حوزه علمیه الهادی، زمین 1200 متری در خیابان مقدس اردبیلی با کاربری گلخانه، مابقی پلاک ثبتی در شمال بزرگراه همت به هیات ائمه اطهار اشاره کرد. 

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این واگذاری ها نداشته، خواستار پاسخگویی شهردار تهران در خصوص واگذاری رایگان املاک پایتخت شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین با بیان اینکه «بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد» گفت: برخی تذکر به شهردار تهران را توهین می دانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    چه فایده
    وقتی سازمان […] زمین های مربوط به بازنشستگان ژاندارمری سابق را تصرف می کنند چع انتظاری میشه داشت وقت حق الناس می کنند و مال غیر را تصرف می کنند چه انتظاری میشه داشت ، خوردن حق یکسری بازنشسته ژاندارمری که دستشان به جائی بند نیست و هیچ حامی ندارند چه ارگانی پیگیری خواهد کرد که این بازنشستگان به حق قانونی که سالهای سال درگیر شکایت دادگاه و دیوان عدالت اداری هست خواهند رسید ، با توچه به اینکه ارگانهای مسکن و شهر سازی و شهرداری تهران این زمینها را تصرف عیر قانونی کرده اند در این دولت اسلامی آیا می توان انتظار داشت که این بازنشسته ها به حق شان برسند من فرزند یکی از بازنشستگان هستم که نزدیک به 30 سال است که ابن موضوع را لمس می کنم امیدوارم که این صدا و این حرف ها به گوش مسئولین برسد و حق مسلم این بازنشستگان که گاها بعضی از آنها دارفانی را وداع کرده اند گرفته شود

  2. ایشون هم می بینه که داره میره داره افشاگری می کنه!!!! تا حالا چرا چیزی نمی گفت؟!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا