خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش روح الله زم به مستندی درباره‌ی خود

روح الله زم فرزند حجت الاسلام محمدعلی زم گرداننده‌ی کانال آمدنیوز ساعتی پس از منتشر شدن مستندی درباره‌ی خود در صداوسیما که فریب خوردن او توسط یک فرد داخلی را به تصویر کشیده بود، مدعی شده که در جریان این کار بوده است.

به گزارش انصاف نیوز، زم در این مستند حرف‌های کسی که بنا بر گفته‌ی مستند، با سناریوی از پیش طراحی شده حرف‌هایی را به او دیکته می‌کرده است، در آمدنیوز منتشر می‌کرد و در مصاحبه‌های خود با شبکه‌ی صدای آمریکا و دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح می‌کرد.

حالا او مدعی است که از قبل در جریان ساخت این مستند حاوی مکالماتش «با یک منبع خبری» بوده است! او توضیح می‌دهد:

«قرار بود این فرد با تهیه‌ی پاسپورت جعلی برای من، واریز پول به حساب بانکی و در نهایت بازداشت یا ترور من در برابر سفارت انگلستان در پاریس، سناریوی خود را تکمیل کند که با هوشیاری بنده و مشاورانم این توطئه ناکام ماند. البته دولت فرانسه نیز در جریان سیر کامل این پرونده است. ماه‌هاست درگیر آن هستم».

او با کنایه به بخشی از اپوزسیون هم نوشته است: «بیچاره «زرد قناری‌های اپوزیسیون» که تا ساعتی قبل مرا وابسته به جمهوری اسلامی و دستگاه امنیتی آن می‌دانستند و حالا باید از شرمندگی، پاسخ مخاطبان خود را بدهند!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تو به […] سوختت خندیدی که خبر داشتی که تحت نظر هست، امثال شما و اصلاح طلبهای لیبرال و آخوندهایی مثل خاتمی و روحانی منفور و ملعون به زودی جواب خیانتهاتون به ملت، کشور، اسلام، خون شهدا و ولایت فقیه را پس میدهید،

    81
    31
  2. اگه شما در جریان بودی، پس مستند شما کو؟ خواسته های شما کو؟ پادویی اونا کو؟
    پادویی کردی و نکردن، در جریان نبودی و بودن، مستند درست نکردی و کردن، خواسته ای نداشتی و داشتن، رقصیدی و نرقصیدن، املاء نوشتی و ننوشتن!
    آقای زایر زورو زرگانی

    24
    2
  3. آقای زم پوست گردن کرگدن پیش پوست تو پر کاهه واقعا میدونستی داشتی صدای گربه میدادی واقعا میدونستی و داشتی خانوادتو نمایش میدادی پس خیلی دیوثی . آقای زم خودتو … و اون شبکه کذایی نیامد نیوزت و تمام ورشکسته های سیاسی مزدور رو دادی به باد فنااااااااا . این پایان تمام خیانتهایت بود
    مسیح و بنی صدر و نوری زاده و همه رفتن به باد فنا
    آل عمران
    وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ
    ﻭ [ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺑﻨﻲ ﺍﺳﺮﺍﺋﻴﻞ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻋﻴﺴﻲ ﻭ ﺁﻳﻴﻨﺶ ] ﻧﻴﺮﻧﮓ ﺯﺩﻧﺪ ، ﻭ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺟﺰﺍﻱ ﻧﻴﺮﻧﮕﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺩ ; ﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺟﺰﺍ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﻧﻴﺮﻧﮓ ﺯﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺍﺳﺖ .(٥٤)

    5
    4
  4. دارم اون روزی رو میبینم که مثل یه دستمال کثیف میندازنت دور…بدبخت خائن….دیر و زود داره ..سوخت و سوز نداره
    خیانت به شهدا از طرف تو و خیانت به شهدا و سلامتی مردم از طرف بابای سیگار فروشت براتون گرون تموم شد….حالا نگاه کن به محافظهای فرانسویت و سعی کن لبخند نزنی چون میفمن که دیونه ای….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا