خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تماس با انصاف نیوز

این صفحه قدیمی است. در ابتدای سال ۱۴۰۰ صفحه‌ی جایگزین ایجاد شده است. می‌توانید صفحه‌ی تماس با انصاف را در [لینک] ببینید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنا م خدا
    تقدیم به عزیزانی که با وقت گذاشتن ،نوعی از بخشش و سخاوت روزهای زندگی برای دیگران است .تلاش می کنند . برگزاری انتخابات 7اسفند 94 با شکوه بر گزار گردد.
    دکتر ایوب برزگر نژاد
    راز زندگی
    غنچه با دل گرفته گفت :
    ((زندگی ،َ
    لب زخنده بستن است
    گوشه ای درون خود نشستن است .))
    گل به خنده گفت :
    ((زندگی شکفتن است
    با زبان سبز ،راز گفتن است .))
    گفت و کوی غنچه وگل از درون باغچه
    باز هم به گوش می رسد ….
    تو چه فکر می کنی ؟
    راستی کدام یک درست گفته اند ؟
    من که فکر می کنم
    گل به راز زندگی اشاره کرده است
    هرچه باشد او گل است
    گل یکی دو پیراهن
    بیش تر ز غنچه پاره کرده است !
    شاد روان قیصر امین پور

  2. آيت الله ناصر مكارم شيرازي از مراجع تقليد شیعه در قم با اشاره به اينكه عده اي در مورد برجام بي انصافي مي كنند، گفت: با وجودي كه رهبر معظم انقلاب با برجام موافقت كردند، برخي كه اداي پيروي از ايشان را دارند باز در مساله برجام تعبير به خيانت مي كنند.

    نقل از خبر آنلاین

    قابل توجه روز نامه کیهان و جناب شریعتمداری و همفکرانشان

  3. با هر اسمی که بیایید باز همان سایت ها و روزنامه های اجاره ایی و زنجیره ایی هستید1!!!!!!!!!!!!! و با پول ظرف کسری از ثانیه موضع خود را عوض میکنید… در جواب کاربری به نام عباس که ادعا کرده رهبری با برجام موافق کردند. باید گفت دروغگویی اگر حناق داشت تا حالا این کاربر و کسانی از اصلاح طلبان که گند بد عهدی کدخدای روحانی(امریکا) در اومده مبتلا به خناق میشدند……

  4. مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری سئوالات فقط فقط راه حل بخواهند نه انتقاد
    روحانی هرچه گوید وعده حساب می شود و دیگر کاندیداها راه حل نمی گویند و فقط انتقاد می کنند ( زاکانی: آقای رئیس جمهور انشا نخوانید ) ( ولی خودش هم راه حلی ندارد)

  5. سلام. چند ماهی هست که قانون برنامه ششم توسعه تایید شده اما نیرهای مسلح از اجرای بخش مربوط به نظام وظیفه و معافیت ها سرباز زده و جالبه که استدلالشان منطقی نیست…..البته اگر اذن رهبری وصول نشده خوب سمعا و طاعتا اما این ها ما رو همین طوری معلق نگه داشتند و نه اجرا می کنند و نه عدم اجرا رو رسمی بیان می کنند…خداییش زندگی و عمر جوونا بازیچه نیست…..من دانشجوی دکترا هستم و سن من رفته بالا….دارم انصراف میدم که برم سربازی و تموم کنم…چون همه زندگی و آینده منو بهم ریخته…..خداییش از روی پدر و مادر شرمنده هستم….والله شرمنده هستم…..با 31 سال سن و ترم 6 دکترا و در حال اجرای تز دارم انصراف میذم برم سربازی….من لیسانس و ارشدم تو دانشگاههای تهران بود و دکترا در دولتی شهرستان هستم….دوستانم یک به یک از کشور خارج شدند…..من علاقه ای به خروج ندارم……اما برای یک دانشجوی دکترا با سربازی همه درها در درون بسته است.من با این سن ازدواج هم نکردم…..والله قسم سر پل صراط یقه همه مسئولین جمهوری اسلامی رو میگیرم….یعنی یه قانون که این همه کار کارشناسی شده رو و شورای نگهبان هم تایید کرده رو نه اجرا می کنید و نه اصلا ردش نمی کنید!!!!این یعنی بازی با عمر و روحیه جوونا…ما دستمون به جایی بند نیست….تو رو خدا صدای بی صداها باشید…..خدا یا بستان داد فقیران ز امیران

  6. باسلام واحترام
    مدیریت محترم انصاف باتوجه به اینکه چندپیام انتقادی یااز لحاظ انتظاراتی بعنوان مخاطب ارسال نمودم؟اماهیچگونه پاسخی دریافت نکردم لذادرقسمت نظرات مخاطبین هم ثبت نگردیده!سپاسگزارم رحمانی

  7. بنام خدا
    اگراعتماد سازی بین مردم و دولت ایجاد شود(اعتماد سازی یعنی مردم را درنظاره ی پیشرفت مرحله ای و روزانه ی کار قرار دادن ، نه فقط پول گرفتن و اوراق بهادار فروختن و……) ، می شود از 10 میلیون نفر(ده میلیون) غیر مستضعف تقاضا کرد که هر نفر 100 هزار تومان برای زلزله زدگان بریزند، که به هر یک از صاحبان 15000 خانه ی تخریب شده ، 66 میلیون تومان بدون عوض و پرداخت و برگشت خواهد رسید! بدون هیچگونه فشاری به دولت و بیت المال و……..
    (ایجاد اعتماد یعنی شخص صاحب حساب باید مشخص باشد ومیزان و مبلغ جمع آوری شده باید هر روز به اطلاع مردم رسانده شود . تا هزینه خرج شده معلوم شود)…..

  8. قرار شد در 20 فروردین 1397 از یک باتری اتمی که 50 سال برق تولید می کند رونمایی شود.

    چی شد.

    به نظر می رسد چنین چیزی خیالیست و هیچگاه رونمایی نخواهد شد.

  9. سلام خسته نباشید … لطفا به زیرنویس شبکه خبر نگاه کنید و بازتاب بدید که سیمای ملی ! از دیشب به بهانه صحبتهای پمپئو هزاران بار ظریف رو دروغگو خوانده !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا