خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض یک‌ فیلمساز به‌سوءاستفاده ازحرف‌هایش در خبر«۲۰:۳۰»

خبر «۲۰:۳۰» گزارشی در انتقاد از شرایط اکران تعدادی از آثار سینمایی و حواشی پیش آمده در کمیسیون فرهنگی مجلس پخش کرد که بخشی از این گزارش را سخنان قدیمی حمید نعمت‌الله تشکیل می‌داد٬ این ماجرا اعتراض نعمت‌الله را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین٬ این گزارش خبری که پنجشنبه شب ۲۲ تیرماه روی آنتن رفت به نوعی در جهت تایید توقف اکران تعدادی از فیلم ها بود. در انتهای این آیتم برای تایید گزارش، قسمتی از مصاحبه تلویزیونی مدتی قبل حمید نعمت الله در انتقاد از شرایط گیشه و فروش فیلم‌ها بازنشر شد. کارگردان «رگ خواب» با ارسال یادداشتی به  «سینما» با انتقاد از استفاده ابزاری از صحبت هایش نکاتی را به این شرح مطرح کرد:

متاسفم که از صحبت هایم سوءاستفاده شده است.

اول اینکه این مصاحبه مال قبل از زمان اکران فیلم «رگ خواب» بوده و ربطی به امروز و حواشی این روزها ندارد. زمانی که این مصاحبه انجام شد فیلم‌های مورد بحث این روزها اصلا اکران نشده بودند.

دوم اینکه صحبت‌های من درباره کلیت سینمای ایران و یک نقد کلان بود، نه اشاره به یک یا چند فیلم خاص.

سوم اینکه از نظر بنده بدترین نوع مدیریت فرهنگی، پایین کشیدن فیلم از پرده های سینماست. این عمل غیر مدنی، تاثیر منفی‌اش در فضای فرهنگی جامعه بسیار مخرب‌تر از هر فیلم مبتذل فرضی است. به نظرم اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس اینقدر خودشان را به اذیت و زحمت نیندازند. تشکل ها و جماعت پرتعداد دیگری به تعطیل کردن کنسرت‌ها و توقیف کتاب و پایین کشیدن فیلم از پرده‌ها و… مشغول‌اند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا