خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دومین عملیات استشهادی فلسطینیان در کمتر از 24 ساعت

در حالی که کمتر از 24 ساعت از اولین عملیات شهادت طلبانه امروز چهارشنبه گذشته است، خبرها از وقوع دومین عملیات شهادت طلبانه در شهر الخلیل حکایت دارد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک خودرو با حمله به سمت محل استقرار نظامیان صهیونیستی در مقابل اردوگاه العروب در شمال الخلیل سه تن از آنان را زیر گرفت که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.
پلیس رژیم عبری نیز درباره این حادثه گفته است که یک ماشین با پلاک فلسطینی سه نظامی صهیونیست را در نزدیکی اردوگاه العروب زیر گرفته و به سمت جنوب گریخته است که تلاش ها برای یافتن خودروی مذکور ادامه دارد.
شایان ذکر است که در ورودی اردوگاه العروب یک ایست بازرسی صهیونیستی وجود دارد که دائما صحنه درگیری میان جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست است. از محل حادثه همچنین خبر می رسد که اشغالگران جاده الخلیل به قدس را بسته اند و با دایر کردن ایست های بازرسی و بررسی مدارک شناسایی سرنشینان خودروها تلاش های خود را برای یافتن عامل شهادت طلب ادامه می دهند.
گفتنی است که اولین عملیات شهادت طلبانه امروز چهارشنبه در قدس انجام گرفت و مجری آن شماری از نیروهای ارتش عبری را زیر گرفت. در این عملیات، یک افسر صهیونیستی کشته شد و 13 نفر دیگر زخمی شدند که حال 4 نفر از آنان وخیم گزارش شده است.  
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا