خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات‌ مرگ همراه یک بیمار در بیمارستان

مدیر روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به حادثه جان باختن همراه یک بیمار در این بیمارستان به دلیل سقوط آسانسور، گفت: تلاش 6 ساعته تیم پزشکی برای نجات این فرد بدون نتیجه ماند.

به گزارش فارس، در ارتباط با سقوط آسانسور در بیمارستان مسیح دانشوری و جان باختن یک زن 41 ساله اظهار داشت: این حادثه ظهر روز گذشته به وقوع پیوسته و فرد حادثه دیده به شدت از ناحیه دست، پا و سر دچار آسیب شده بود.

وی افزود: تیم پزشکی بیمارستان 6 ساعت مراقبت‌های ویژه و اقدامات لازم را جهت نجات جان فرد حادثه دیده انجام داد و لی متاسفانه این اقدامات موثر واقع نشد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه جسد فرد حادثه دیده به پزشکی قانون منتقل شده تا علت دقیق فرد مشخص شود، گفت: در حال حاضر کارگروه ویژه‌ای در بیمارستان تشکیل شده تا بررسی‌های لازم در زمینه این حادثه را انجام دهند.

امینیان اضافه کرد: اکنون این آسانسور بیماربر پملب شده و اگر مراجع قضایی اجازه دهند کارشناسان علت حادثه را بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: این حادثه در حالی به وقوع پیوسته که آسانسور استاندارد بوده و ماهانه بررسی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گرفته است.

امینیان گفت: فرد حادثه دیده همراه بیمار بوده که گویا برای دریافت جواب آزمایش به بیمارستان مراجعه کرده که متاسفانه دچار این حادثه دلخراش شده است.

گفتنی است این حادثه در حالی به وقوع پیوسته که اکنون بسیاری از بیمارستان‌های کشور فرسوده بوده و تنها تعمیرات در سطح ظاهری انجام می‌شود همچنین عدم توجه به زیرساخت‌ها می‌تواند مشکلات اساسی ایجاد کند و وقوع حوادث مختلف را در بیمارستان‌ها به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا