خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله‌ی بخشدار احمدی‌نژاد به معاون فرماندار تکاب

«حسن عباسی»، معاون فرماندار شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان غربی، پس از اتمام  راهپیمایی نمازگزاران جمعه علیه جنایات آل سعود، توسط فردی به نام «م.ق» مورد توهین، فحاشی و حمله قرار گرفت.
به گزارش انصاف نیوز، عامل توهین و حمله به معاون فرماندار تکاب که در دولت احمدی نژاد در سمت بخشدار تخت سلیمان و مرکزی مشغول به کار بود، پس از اتمام  راهپیمایی امروز نمازگزاران تکابی، علیه جنایات آل سعود در خیابان امام (ره) تکاب در حد فاصل مصلی و گلزار شهدای این شهر، در عملی عجیب و غیرمنتظره، ضمن پرتاب آب دهان به سمت معاون فرماندار، که به همراه پسر 10ساله‌اش در این راهپیمایی حاضر شده بود، وی را با الفاظ رکیک خطاب کرد.
معاون فرماندار تکاب در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز این خبر را تأیید کرد و گفت: فرد هتاک علی‌رغم دخالت برخی از عابران پیاده و نمازگزاران، همچنان به هتاکی خود ادامه داد و بنده را با الفاظ رکیک در حضور چشمان مضطرب و نگران فرزندم مورد خطاب قرار داد و پس از آن به بنده حمله کرد که منجر به پاره شده پیراهنم شد.
عباسی همچنین گفت: این شخص بنده را تهدید به ادامه‌ی برخورد هم کرد.
در این حادثه، چند نفر از حامیان دولت سابق در کنار فرد توهین کننده بودند و فرد توهین کننده همچنان بی واهمه به هتاکی‌های خود ادامه می‌داد و به نظر می‌رسید که همچنان قصد درگیری فیزیکی با معاون قرماندار را داشت که عابران مانع شدند.
پس از این اتفاق عباسی معاون فرماندار با حالتی پریشان و لباس‌های پاره شده به بیمارستان شهدای تکاب مراجعه کرد.
گفتنی است که چند روز پیش نیز عده‌ای از حامیان دولت قبل در تکاب با حضور در یک مراسم فرهنگی،  فرماندار تکاب را نیز مورد توهین قرار دادند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا