خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک درخواست سرگشاده کوچولو از رییس جمهور

یک مخاطب انصاف نیوز در یادداشتی ارسالی با عنوان «یک درخواست سرگشاده کوچولو از جناب آقای رییس جمهور» نوشت:

با سلام و احترام:

چهار سال قبل وقتی که حضرتعالی به عنوان رییس جمهور منتخب کابینه‌ی خودتان را معرفی کردید بسیار امیدوار بودیم که وزیران مربوط بتوانند مشکلات کشور را  با کمک و مشارکت مردم و استفاده از متخصصین و کارشناسان دلسوز و شایسته که راهی به درون حلقه‌ی تصمیم گیری‌ها که صرفا در اختیار سیاسیون و چهره‌های تکراری است ندارند، حل نمایند.

علی ایحال این اتفاق به نحو مطلوب نیفتاد. لذا پیشنهاد می‌شود که برای دوره‌ی بعدی و گشودن دروازه‌های دولت به روی مشارکت جامعه در تصمیم گیری اقتصادی و فرهنگی و سیاسی که نهایتا تبعات آن بر روی خود ملت است:

اولا از وزرای محترم درخواست نمایید که گزارش کارشان را با قید نقاط  ضعف و قوت و اولویت اقدامات بعدی برای اطلاع افکار عمومی  منتشر نمایند.

و ثانیا با توجه به اعتمادی که حضرتعالی به انتخاب مردم داشته‌اید و در همه‌ی مراحل مبارزات انتخاباتی بر آن تاکید نموده‌اید، کاندیداهای مد نظرتان برای وزارت را قبل از معرفی رای اعتماد مجلس در معرض قضاوت عمومی نیز قرار دهید که با وجود شبکه‌های اطلاع رسانی این امر به سهولت انجام پذیر است.

از برکات این تصمیم آگاهی از نظر ملت و تشویق شدن وزرا به ارتباط با مردم و شفافیت عملکرد و پاسخگویی آنها در دوره‌ی پیش رو و همچنین جلوگیری از سهم خواهی‌های سیاسی گروه‌ها و افراد ذینفع خواهد بود.

امضا محفوظ

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. این دوست عزیز توجه دارد که در صورت نظرخواهی از مردم در مورد نامزدان وزارت حسین شریعتمداری نماینده مادام العمر قاطبه مردم ایران چه به روز کابینه می آورد ؟!

    5
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا