خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شهردار آتی باید با گفتمان اصلاح‌طلبی روی کار بیاید»

منتخب شورای پنجم شهر تهران در آستانه‌ی آغاز جلسات معرفی گزینه‌های شهرداری طی روز چهارشنبه، گفت: اسامی مختلفی در رسانه‌ها گمانه زنی شده و در حال حاضر نمی‌توان پیش بینی درستی در این باره کرد، اما شاید بتوان پس از مشخص شدن کاندیدای هفت نفره اظهارنظری دقیق‌تری کرد.

«حجت نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی انتخاب شهردار تهران، گفت: هر یک از منتخبان شورای شهر امکان معرفی سه گزینه‌ی پیشنهادی دارند و سپس از بین آنها رأی گیری شده و در نهایت هفت نفر که حائز بیشترین آراء باشند، به عنوان کاندید تصدی پست شهرداری انتخاب می‌شوند.

امکان معرفی سه گزینه‌ی پیشنهادی

وی افزود: پس از معرفی کاندیداهای نهایی در روز چهارشنبه، اعضای منتخب شورا، برنامه های کاری آن ها را بررسی کرده و در نهایت دو تا سه نفر به عنوان گزینه‌های احتمالی تصدی شهرداری انتخاب می‌شوند. در این مرحله، جزییات برنامه ها و تیم کاری کاندیداها از سوی اعضای شورای شهر دریافت و بررسی می شود و بنظر می‌رسد با شروع کار شورای پنجم، شهردار پایتخت نیز انتخاب و معرفی می شود.

ویژگی هایی که شهردار تهران باید دارا باشد

این منتخب شورای پنجم درباره ی ویژگی هایی که شهردار تهران باید دارا باشد، تصریح کرد: باید این توانایی را داشته باشد که معضل ترافیک را حل کند تا به تبع آن، آلودگی هوا حل شود. بتواند با وجود تراکم بالای نیروی انسانی شهرداری سازماندهی مناسبی به نیروی انسانی بدهد تا شهرداری را از این روزمرگی نجات دهد.

زنان و جوانان 14 سال از مدیریت شهری دور بودند

وی گفت: با توجه به این که اصلاح طلبان بیشترین کرسی های شورای پنجم را به خود اختصاص داده اند، شهرداری باید با گفتمان اصلاح طلبی روی کار بیاید و بطور ویژه از ظرفیت های زنان و جوانان که حدود 14 سال از کرسی‌های مدیریت شهری دور بودند، استفاده کند.

نظری همچنین اضافه کرد: شهردار آتی پایتخت باید برای بلندمرتبه‌سازی چاره اندیشی و تراکم های شناور هولوگرام داری که شهرداری فعلی به عنوان بدهی خود به پیمانکاران واگذار کرده، ساماندهی کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا