خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت‌کنندگان پزشکیان از هر دو طيف اصولگرايان و اصلاح طلبان

مسعود پزشکيان با تکذيب خبر قطعي شدن کانديداتوريش در انتخابات گفت: برخي افراد در نقاط مختلف کشور تقاضاهايي از من داشتند تا در انتخابات رياست جمهوري يازدهم کانديدا شوم اما بنده در اين خصوص تصميمي تا اين لحظه نگرفته‌ام.

به گزارش انصاف نیوز (رسانه کمپین انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان)، وزير دولت اصلاحات در گفتگو با خبرنگار آريا، درباره تشکيل ستاد هاي انتخاباتيش تصريح کرد : برخي از دوستان در نقاط مختلف کشورفعاليت‌هايي را براي کانديداتوري بنده انجام مي‌دهند اما شخصا ترجيح مي‌دهم در اين رابطه سکوت کنم.

پزشکيان تاکيد کرد: اول بايد ببينيم چه کساني در انتخابات کانديدا مي‌شود سپس تصميم نهايي خود را اعلام کنيم .

نماينده مردم تبريز در پاسخ به اين سوال که متقاضيان کانديداتوي شما از کدام طيف هستند گفت: از هر دو طيف اصولگرايان و اصلاح طلبان از بنده تقاضاهايي براي قبول نامزدي در انتخابات شده است البته دوستان از من خواسته‌اند فعلا خبر کانديداتوريم را تکذيب نکنم.

به گزارش انصاف نیوز، یکی از سایت‌های خبری منتسب به اصولگرایان به نام «آخرین نیوز» با شیطنت در بازنشر همین مصاحبه، تیتر غلطی زد به این مضمون: «مسعود پزشکیان کاندیداتوری‌اش را تکذیب کرد»! این در حالی است که به صراحت گفته شده «تا این لحظه» در این خصوص تصمیمی نگرفته ام. متاسفانه همین خبر به نقل از این سایت به کررات در سایت‌های خبری دیگر بازنشر شده؛ در حالی که «انصاف» پایه‌ای ترین اصول کار رسانه‌ای است و انتظار می‌رود رسانه‌ها بدون دخل و تصرف در اخبار به نشر آنها بپردازند.

بنابر این گزارش، دکتر پزشکیان همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ به احتمالاتي در خصوص کانديداتوري خود اشاره کرد و گفت: هنوز در اين زمينه تصميمي [قطعی] نگرفته‌ام.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا احتمال دارد در عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام کانديداتوري کنيد يا خير، گفت: احتمال حضورم در اين عرصه ۵۰ – ۵۰ است. گذشت زمان نتيجه را بهتر مشخص خواهد کرد.

لازم به ذکر است: مسعود پزشکيان پيشتر سکان‌دار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در دوران اصلاحات بوده و سابقه نمايندگي مردم تبريز، آذرشهر و اسکو را در مجلس هشتم نيز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا